Закупівлю оголошено - 26-06-2024, 16:41. Дата останніх змін - 18-07-2024, 08:40

Фляга індивідуальна польова

Фляга індивідуальна польова... Державна закупівля - UA-2024-06-26-010255-a Фляга індивідуальна польова від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 6/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-26-010255-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-06-2024, 16:41
по 02-07-2024, 18:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-07-2024, 18:00
по 05-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1603800
1 603 800,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:16 038,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:16 038,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Телефон:380445276644
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Фляга індивідуальна польова
1 603 800,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фляга індивідуальна польова

8100
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2024 по 31-08-2024
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Кловський узвіз, буд. 13, офіс 25, 01021, Микола
Остаточна пропозиція:
1 555 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-07-2024, 15:27

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-07-24, 14:36:32
24

___08.07.2024 року _____ ТОВ «МІЛІТАРІ ТРЕНД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «МІЛІТАРІ ТРЕНД» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 39220000-0 — «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (Фляга індивідуальна польова), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-26-010255-a. 08 липня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ «МІЛІТАРІ ТРЕНД» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 1.1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «МІЛІТАРІ ТРЕНД» містяться: - довідка від 04.07.2024 № 51/45; - копія аналогічного договору купівлі-продажу від 12.12.2023 № 324/23, інформація про який міститься у вищезазначеній довідці (видаткова накладна від 18.12.2023 року № 39, документ від 19.01.2024 року «відгук МВС 359.pdf файл»; - довідка від 25.01.2024 № 34/78; - копія аналогічного договору від 20.11.2023 № 207/В03-2023, інформація про який міститься у вищезазначеній довідці (видаткова накладна від 29.11.2023 року №26 та від 30.11.2024 року № 27, лист – відгук про виконання договору від 25.01.2024 року № 78/9-284); Проте, інформація зазначена в наданих довідках не відповідає вимогам зазначеним в пп.1.1.1. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: довідка від 04.07.2024 № 51/45 не містить інформації - рік виконання договору та містить невідповідність щодо дати договору купівлі-продажу; довідка від 25.01.2024 № 34/78 не містить інформації-рік виконання договору, предмет договору (фляга індивідуальна польова (пластикова) для води) не відповідає найменуванню товару зазначеного в копії аналогічного договору від 20.11.2023 № 207/В03-2023. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-07-24, 14:36:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-26-010255-a-c1
Номер договору:
192-24
Дата підписання договору:
17-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 17-07-2024 по 31-12-2024
1 555 200,00 UAH
Ціна договору
1 296 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 555 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-06-2024, 16:41:16
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Експортовано:26-06-2024, 16:41:02
Електронні тендерні вимоги
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Фляга індивідуальна польова
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16 038,00 грн. (шіснадцять тисяч тридцять вісім гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 26-06-2024, 16:41:02
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ