| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 521 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 212,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | МІЖНАРОДНИЙ МІЖВІДОМЧИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ПІДРОЗДІЛІВ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3070 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ) |
| ЄДРПОУ: | 40163246 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Говоруха |
| Телефон: | +380935085623 |
| E-mail: | tender3070@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п.п.10.3 п.10 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Учасник повинен надати Довідку про наявність сортувальної станції, місце розташування та підстави користування (право власності/оренда/договір про надання послуг/інше). Для документального підтвердження до довідки надаються: У разі наявності на балансі Учасника сортувальної станції, Учасник надає: - оригінал або копію: свідоцтва про право власності або договору оренди (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)), який підтверджує перебування на балансі Учасника сортувальної станції. У разі відсутності на балансі Учасника сортувальної станції, Учасник надає: - оригінал або копію договору на 2024 рік, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення та/або утилізацію, та/або переробку. Учасником надано Договір про надання послуг № 02/01/24 від 02 січня 2024 року між ФОП Діцуленко В.С. та ТОВ « ЕКОЛАЙФ-КИЇВ» щодо утилізації твердих побутових відходів. Відповідно п.п. 7.1. п. 7 цей Договір вважаєьбся укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.20219 р., що не відповідає вимогам Оголошення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п.п.10.1 п.10 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання (контейнерів об’ємом 1,1 м3 та 0,75 м3) у вигляді довідки згідно таблиці 1.1 та для документального підтвердження до довідки надаються: - на контейнери об’ємом 1,1 м3 та 0,75 м3 – оригінал(и) або копію(ї): документу(ів), який(і) підтверджує право власності або договору(ів) оренди (найму/тощо) (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). Документ(и) оренди (найму/тощо) повинен діяти протягом 2024 року. Учасником надано довідку про наявність обладнання від 01.11.2024р. Вих. № 84-Т, але відсутнє документальне підтвердження права власності на контейнер 0,75 м3. 2. Відповідно до п.п.10.2 п.10 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Учасник повинен надати довідку про наявність спеціалізованої техніки: - автомобіля-сміттєвоза; - з заднім завантаженням для завантаження євро контейнерів 1,1 м3; - автомобіля самоскида з краном -маніпулятором повною масою не більше 7,5 т. Учасником надана Довідка про наявність спеціалізованої техніки від 01.11.2024р. Вих. №85-Т, в якій замість автомобіля самоскида з краном -маніпулятором повною масою не більше 7,5 т зазначено автомобіль Спеціалізований вантажний самоскид з краном-маніпулятором (держ. номер КА5716АС), повна маса якого, відповідно Свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу СХЕ 963134, становить 19 т., що значно перевищує потреби Замовника. 3. Відповідно до п.п.11.1 та п.п.11.2 п. 11 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Учасник має надати оригінал або завірену копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)), Документ, що підтверджує виконання договору, оригінал або завірену Учасником копію: заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або листа – відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання), або видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. Вимога виконана не в повному обсязі. Учасником надано лише лист-відгук. 4. Відповідно до п.п 12.1. п.12 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Учасник повинен надати ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2). Учасником не належним чином виконана дана вимога, а саме щодо інформації відповідно пункту 14 (стосовно виконання чи невиконання договірних зобов’язань за раніше укладеним договором (за наявності)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.