Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 13:09. Дата останніх змін - 03-12-2025, 13:09

Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, 10 мл, одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки (НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 031:2024 код А020199 - Шприці, одноразові-інше) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (33141310-6 Шприци)

Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, 10 мл, одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки (НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначе... Державна закупівля - UA-2025-12-03-009989-a Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, 10 мл, одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки (НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання; НК 031:2024 код А020199 - Шприці, одноразові-інше) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (33141310-6 від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-009989-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-009923-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 13:09
по 08-12-2025, 00:00

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2025 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: rudiktetana23@gmail.com про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
41400
41 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:01984441 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Тетяна Рудик
Телефон:+380631088141
E-mail:rudiktetana23@gmail.com
Місцезнаходження:
49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 10 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO

20 000
штука
49000 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип3-х компонентнийАктивна03-12-2025, 13:08
Наявність голкиВ комплектіАктивна03-12-2025, 13:08
Кількість застосуваньОдноразовийАктивна03-12-2025, 13:08
ВидШприц ін'єкційнийАктивна03-12-2025, 13:08
СтерильністьТакАктивна03-12-2025, 13:08
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISOТакАктивна03-12-2025, 13:08
Наявність додаткової голкиНіАктивна03-12-2025, 13:08
Об'єм, млвід 10.0 до 10.0мілілітрАктивна03-12-2025, 13:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 13:09:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 13:08:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, за вказаним джерелом фінансування, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або відмови Державної казначейської служби України, оплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного фінансового зобов’язання.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ