Закупівлю оголошено - 11-12-2024, 13:30. Дата останніх змін - 11-12-2024, 13:30

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-11-010592-a Крісла офісні від замовника СТЕПНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-11-010592-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-11-013141-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2024, 13:30
по 15-12-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
50000
50 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:СТЕПНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:05383342 Досьє YouControl
Сайт:https://stepnerada.gov.ua
Контактна особа:Алла Романюк
Телефон:+380507802684
E-mail:stepness7@ukr.net
Місцезнаходження:
70432, Україна, Запорізька область,Запорізький р-н, с. Степне, ВУЛ. ПЕРШОТРАВНЕВА, буд. 50
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

12
штука
70432 , Україна , Запорізька область , с. Степне , вулиця Травнева, 50 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендAMFАктивна11-12-2024, 13:29
Основний матеріал корпусупластикАктивна11-12-2024, 13:29
Основахрестовина з роликамиАктивна11-12-2024, 13:29
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна11-12-2024, 13:29
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна11-12-2024, 13:29
Висота спинки у верхньому положеннівід 740 до 740Активна11-12-2024, 13:29
Висота сидіння у верхньому положеннівід 500 до 500Активна11-12-2024, 13:29
ГойданняТакАктивна11-12-2024, 13:29
Регулювання висоти спинкиНіАктивна11-12-2024, 13:29
Наявність підлокітниківТакАктивна11-12-2024, 13:29
Регулювання висоти сидінняТакАктивна11-12-2024, 13:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 13:30:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2024, 13:29:49
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлені товари здійснюються Покупцем, на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 5 робочих днів після поставки Товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ