Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 112 669 634 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 126 696,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 380 089,02 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Адуканець Леся Василівна |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимогою тендерної документації № 41/1 від «11» червня 2025 року, передбачено: 1. ДОДАТОК № 1 до тендерної документації Інформація про Учасника 1. Повне найменування Учасника: __________________________________________________________________________ 2. Скорочене найменування Учасника: __________________________________________________________________________ 3. Юридична адреса: _________________________________________________________ 4. Фактична адреса:__________________________________________________________ 5. Форма власності: __________________________________________________________ (приватна, комунальна, державна) 6. Організаційно-правова форма: ___________________________________________________________________________ 7. Телефон: _____________________________________ Електронна пошта: _____________________________________ 8. Місце реєстрації ____________________________________ Рік реєстрації ____________________________________ 9. Код ЄДРПОУ ____________________________________ Розрахунковий рахунок, МФО, ІПН ____________________________________ 10. Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада): __________________________________________________________________________ 11. Учасник є суб’єктом ____________________________________ підприємництва. (мікро, малого, середнього, великого) 12. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ___________________________________________________________________________ 2. ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № п/п Назва відповідної техніки Учасника Тип / марка / модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1. У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, що підтверджують його право власності, до яких можуть відноситися: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка, завірені належним чином. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково подаються: - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, завірені належним чином Учасником; - документ, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо Учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт/надання відповідних послуг, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі. Таблиця №2 Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Призначення техніки, машин та механізмів Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць Відновлення транспортно-експлуатаційного стану та покращення умов дорожнього руху Машина для улаштування тонкошарового покриття 1 Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса 15 – 16 т 1 Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 – 13 т 2 Дорожня фреза 1 Навантажувач 1 Автогрейдер 2 Асфальтоукладальник 1 Машина для заливки швів (тріщин) 1 Навантажувач з деревоподрібнюючим обладнанням 1 Автомобілі – самоскиди 10 Машина поливо-мийна 1 Влаштування дорожньої розмітки Самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки 1 3. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічної частини до предмету закупівлі, із розрахунку від об’єму ключових видів робіт/послуг. Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №9. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №8 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № п/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з поточного ремонту (поточний середній ремонт і поточний дрібний ремонт) та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини, укладений (укладені) протягом останніх 6 (шести) років. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 100 % від об’ємів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації згідно Таблиці №8. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - оригінал або копiю (оригінали або копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг: Таблиця №9 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № п/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Вирізання та подрібнення порослі кущів навантажувачем з деревоподрібнюючим обладнанням м2 63030 2 Улаштування тонкошарового покриття машиною м2 80840 3 Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем т 11641 4 Герметизація машиною плавильно-заливальною швів в асфальтобетонному покритті м 3000 5 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою м2 80840 * Найменування робіт/послуг може стилістично відрізнятися відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» від назви робіт/послуг, які вказуються Учасником та основним (ключовим) роботам/послуг, які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі, проте технологічна послідовність робіт/послуг має спланована відповідно до поданої у Таблиці №9. Учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» згідно наданої Інформації про Учасника № 2938 від 16.06.2025 року не підтверджено інформацію про Учасника за формою Додатку №1 до тендерної документації № 41/1 від «11» червня 2025 року, так як в розділі 9 відсутній ІПН. 2. Учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 2947 від 16.06.2025 року не підтвердив інформацію про наявність техніки з огляду на наступне: - за № п/п 12 не надав підтвердження інформації щодо Автомобіль-самоскид в кількості 10 одиниць, а саме Договору оренди № ПАП-АCTROS/22 від 18.11.2022 року. 3. Учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 2937 від 16.06.2025 року за № п/п 3, до Договору № 5Е від 08.07.2021 року не надано Додаткову угоду № 9 від 25.03.2025 року згідно https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2021-04-23-005515-b, а також відсутня довiдка про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі). Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Привести у відповідність та надати ДОДАТОК № 1 до тендерної документації. 2. Надати підтверджуючі документи на Автомобілі – самоскиди в кількості 10 одиниць. 3. Надати підтверджуючі документи до Договору № 5Е від 08.07.2021 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.