Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 18:45. Дата останніх змін - 02-01-2025, 18:45

ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, форматний для друку CRYSTAL Pro A4, 80 г/м², 500 арк., білий)

ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, форматний для друку CRYSTAL Pro A4, 80 г/м², 500 арк., білий)... Державна закупівля - UA-2025-01-02-007303-a ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, форматний для друку CRYSTAL Pro A4, 80 г/м², 500 арк., білий) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-007303-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-009277-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 18:45
по 07-01-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
120000
120 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
ЄДРПОУ:01996792 Досьє YouControl
Сайт:http://www.cancer.lviv.ua/
Контактна особа:Юлія Дебера
Телефон:+380322957077
E-mail:yulia.debera@gmail.com
Місцезнаходження:
79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

750
пачка
79031 , Україна , Львівська область , Львів , вул. Гашека Я., буд. 2 А ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна02-01-2025, 18:44
ФорматA4 (210х297 мм)Активна02-01-2025, 18:44
БрендCRYSTALАктивна02-01-2025, 18:44
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна02-01-2025, 18:44
Кількість аркушіввід 500 до 500Активна02-01-2025, 18:44
Непрозорістьвід 93 до 93Активна02-01-2025, 18:44
Товщинавід 104 до 104Активна02-01-2025, 18:44
Білизна CIEвід 150 до 150Активна02-01-2025, 18:44
Щільність паперувід 80 до 80Активна02-01-2025, 18:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 18:45:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 18:44:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Постачальнику за поставлений (переданий) якісний Товар здійснюється Покупцем на протязі 5 /п’яти/ календарних днів з дати фактичного отримання Покупцем товару, (з моменту (дня) підписання Сторонами належно оформленої видаткової накладної на Товар). Оплата вартості проданого товару здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ