| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 328 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 640 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | 030 Відділ закупівель |
| Телефон: | 380996641997 |
| E-mail: | tender030@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
5 |
Шановний Учаснику, ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ". За результатами Конкурсу UA-2025-06-25-004710-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2020 - 2025 років. * Під аналогічним договором слід розуміти виконані договори на поставку устаткування/ машин для обробки металу; металообробних верстатів; металообробних верстатів з числовим програмним керуванням тощо загальною вартістю не менш ніж 2 000 000,00 грн без ПДВ. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Просимо додати до Довідки згідно форми №1 ще один договір, щоб загальна вартість аналогічних договорів була не менш ніж 2 000 000, 00 грн. без ПДВ. Також, відповідно до заповненої Довідки з інформацією на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів просимо надати запитувані документи на електронну адресу tender030@ukroboronprom.com (копії всіх договорів, які зазначені та які будуть зазначені у Довідці та листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні (достатньо двох на кожен договір). 2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі устаткування, матеріально-технічної бази та технологій надаються: 1) У випадку, якщо Учасник є виробником пропонованого устаткування: - Сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника; - Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про місце знаходження виробничої бази та її технічне оснащення, наявність системи контролю якості (ISO:9001) та іншими характеристиками виробництва. Замовник залишає за собою право провести перевірку достовірності поданої інформації та виїзне обстеження виробничих потужностей Учасника. 2) У випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого устаткування: - Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. - Сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника, включно з гарантійним терміном Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. 3) Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації обладнання. Наявність складу запчастин в Україні. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 3. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які зможуть виконати пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу замовника: інженер або фахівець з технічної та/або сервісної підтримки та/або обслуговування та/або налаштування та/або введення в експлуатацію обладнання або інший технічний спеціаліст, що зможе виконати пусконалагоджувальні роботи та навчання персоналу замовника - не менше 2 (двох) осіб; - скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - скановані копії документів щодо кожного фахівця, зокрема такі, як: Посвідчення (протоколи) про проходження керівниками, фахівцями та працівниками, що виконують введення в експлуатацію, спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці; - скановані копії документів, що підтверджують технічну кваліфікацію спеціалістів, згідно заповненої форми 2. ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.