Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 195 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 975 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04053625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Павленко |
| Телефон: | +380412481209 |
| E-mail: | mvk@zt-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
0 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Новатум" та опрацювавши документи цього учасника, завантажені у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, дійшла висновку, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Додатку №3 Тендерної документації, в якому вимагалось: ДОДАТОК №3 до тендерної документації «… п 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати: Скан-копії виконаних аналогічних договорів з усіма додатками до них за 2022-2025 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір ** - акт(и) здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданих договорів, що підтверджують повне виконання Учасником наданих договорів. - позитивні листи-відгуки контрагентів Учасника (замовників) про результати виконання наданих Учасником договорів. …». Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “Новатум” з’ясовано, що цей учасник надав договір №19 від 18.04.24 між ТОВ “Новатум” та Державною податковою службою України, № 69 від 14.03 24 між ТОВ ТОВ “Новатум” та Виконавчим комітетом Житомирської міської ради, а листи-відгуки – від Комунального підприємства Регіонального інформаційно-комп’ютерного центра Рівненської обласної ради та Департаменту цифрової трансформації та суспільних комунікацій Рівненської обласної державної адміністрації, тобто до інших договорів. Таким чином, листи-відгуки до наданих ТОВ “Новатум” договорів відсутні. Крім того, відсутній акт здачі-приймання наданих послуг до Договору №19 від 18.04.24 між ТОВ “Новатум” та Державною податковою службою України. ДОДАТОК №3 до тендерної документації «… II. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Наявність не менше 1 працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід: 1. Лист (довідка) за підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначається інформація про наявність не менше 1 працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід. …». Учасник, ТОВ “Новатум”, не надав відповідний лист (довідку). Також, п. 16.2 Статуту ТОВ “Новатум” визначено наступне: «Рішення про надання згоди Директору Товариства на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними зборами учасників». У підпункті 20 пункту 13.2. Статуту ТОВ “Новатум” визначено наступне: «До виключної компетенції Загальних зборів Учасників належить: прийняття рішень про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасник, ТОВ “Новатум”, не надав такого рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.