Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 244 576 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 222,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.06.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13.5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасником документи тендерної пропозиції підписані УЕП (удосконаленим електронним підписом) замість КЕП (кваліфікованого електронного підпису) – підписати документи тендерної пропозиції КЕП; 5.2. - в недотримання вимог п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», Учасником в складі документів тендерної пропозиції НЕ НАДАНО «1.1.Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі» - надати інформаційну довідку.
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №8 від 02.06.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Фізична особа - підприємець Горват Анастасія Віталіївна. 5.2. Код ЄДРПОУ: 3811906626. 5.3. Місцезнаходження: юридична адресі: Україна, 79026, Львівська область, місто Львів, вулиця Лукаша, буд. 2; Поштова адреса: м. Дніпро, вулиця Станція Лоцманська, будинок 20; тел. +38(095) 071 64 48; е-mail: gornast2004@gmail.com 5.4. Ціна пропозиції: 218 000,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 149 999,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 02.06.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.06.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13.5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію не від імені першої особи – надати Тендерну пропозицію відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»; 5.2. - в недотримання вимог п. 1.4. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», яким передбачено надання учасником в складі тендерної пропозиції «Інформації щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначенням цих заходів», Учасником в складі документів/інформації тендерної пропозиції надано «Довідку про захист довкілля» від 19.05.2025 №5/19/05 без зазначення заходів запобігання забруднення навколишнього середовища – надати Інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначенням цих заходів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.