Закупівлю оголошено - 15-05-2025, 12:50. Дата останніх змін - 26-06-2025, 15:08

Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для роздягальні (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Вішак (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Барна стійка (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Кухонний модуль з раковиною (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі))

Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 3913... Державна закупівля - UA-2025-05-15-006062-a Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів (ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Шафа для одягу (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Комод (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі), Стелаж для рецепсії (ДК від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 5/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-15-006062-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-15-002603-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 12:50
по 20-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 12:50
по 23-05-2025, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-05-2025, 12:44
по 26-05-2025, 13:13

Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
244576
244 576 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 222,88 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:32835966 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Мананкова
Телефон:+380633970471
E-mail:czomanankova@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Замовник(и):
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Офісні меблі (ДК 021:2015: 39 ...
244 576 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-05-2025, 12:44
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Стелаж для документів

2
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Шафа для одягу

2
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Шафа для одягу

2
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Комод

2
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Стелаж для рецепсії

1
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Шафа для роздягальні

48
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Вішак

2
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Барна стійка

1
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Кухонний модуль з раковиною

1
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЦЕНТР "ШТУРМ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
23641827

Шафа для одягу

1
штука
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9
по 01-07-2025
39131000-9
Офісні стелажі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-06-2025 по 18-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Колійна, будинок 121, 36000, Тетяна Боровська
Остаточна пропозиція:
244 576 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
244 576 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-06-2025, 13:09
Період подачі оскарження:
по 16-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-15-006062-a-a1
Номер договору:
74
Дата підписання договору:
25-06-2025, 15:07
Строк дії договору:
з 25-06-2025 по 31-12-2025
244 576 UAH
Ціна договору
244 576 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУРУМ-Д"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-06-2025 по 17-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Ленінський район, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 2 А, , Соломка Тарас
Остаточна пропозиція:
180 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
190 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-06-25, 10:42:58
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.06.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13.5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасником документи тендерної пропозиції підписані УЕП (удосконаленим електронним підписом) замість КЕП (кваліфікованого електронного підпису) – підписати документи тендерної пропозиції КЕП; 5.2. - в недотримання вимог п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», Учасником в складі документів тендерної пропозиції НЕ НАДАНО «1.1.Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі» - надати інформаційну довідку.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-06-25, 10:42:58
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГОРВАТ АНАСТАСІЯ ВІТАЛІЇВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-05-2025 по 24-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто львів, вулиця Лукаша, будинок 2, 79026, Анастасія ГОРВАТ
Остаточна пропозиція:
149 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
218 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 15-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-06-25, 10:09:32
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №8 від 02.06.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Фізична особа - підприємець Горват Анастасія Віталіївна. 5.2. Код ЄДРПОУ: 3811906626. 5.3. Місцезнаходження: юридична адресі: Україна, 79026, Львівська область, місто Львів, вулиця Лукаша, буд. 2; Поштова адреса: м. Дніпро, вулиця Станція Лоцманська, будинок 20; тел. +38(095) 071 64 48; е-mail: gornast2004@gmail.com 5.4. Ціна пропозиції: 218 000,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 149 999,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 02.06.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 24-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-06-25, 16:39:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.06.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стелаж для документів ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Комод ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Стелаж для рецепсії ДК 021:2015: 39131000-9 Офісні стелажі, Шафа для роздягальні ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Вішак ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Барна стійка ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Кухонний модуль з раковиною ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа для одягу ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі). 2.2. Кількість: 1. Стелаж для документів – 2 шт 2. Шафа для одягу – 2 шт 3. Шафа для одягу – 2 шт 4. Комод – 2 шт 5. Стелаж для рецепсії – 1 шт 6. Шафа для роздягальні – 48 шт 7. Вішак – 2 шт 8. Барна стійка – 1 шт 9. Кухонний модуль з раковиною – 1 шт 10. Шафа для одягу - 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 9. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.07.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 15.05.2025, UA-2025-05-15-006062-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 26.05.2025 12:44 до 26.05.2025 13:13.5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію не від імені першої особи – надати Тендерну пропозицію відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»; 5.2. - в недотримання вимог п. 1.4. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», яким передбачено надання учасником в складі тендерної пропозиції «Інформації щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначенням цих заходів», Учасником в складі документів/інформації тендерної пропозиції надано «Довідку про захист довкілля» від 19.05.2025 №5/19/05 без зазначення заходів запобігання забруднення навколишнього середовища – надати Інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов'язковим зазначенням цих заходів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-06-25, 16:39:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГОРВАТ АНАСТАСІЯ ВІТАЛІЇВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
149 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
218 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 19:29:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУРУМ-Д"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
180 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
190 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-05-2025, 16:02:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
244 576 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
244 576 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядника не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-05-2025, 13:04:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 12:51:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 12:50:32
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 12:50:32

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 15-05-2025, 12:50:30
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ