Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 302 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 413,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
| ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
| Телефон: | +380332252589 |
| E-mail: | lmkl@lmkl.lutsk.ua |
| Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
4 |
Відповідно до п.1. Розділу ІІІ тендерної документації “Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify” . Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено, що учасником було накладено УЕП на документи, подані у складі тендерної пропозиції, а не КЕП. Враховуючи вищевикладене, Учасник має право протягом 24 год усунути невідповідності наклавши КЕП на усі документи тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.