Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2025, 00:00
Закупівля на додатково виділені кошти
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 973 306,36 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 866,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАЛИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01991783 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радченко Наталія |
| Телефон: | +380681709886 |
| E-mail: | kot_sam@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11601, Україна, Житомирська область,Коростенський район, місто Малин, ВУЛИЦЯ БОНДАРИК, будинок 17 |
5 |
1. Перелік виявлений невідповідностей: Учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано проект договору на закупівлю (постачання) електричної енергії (файл «проект.pdf»), який не містить візування Учасником процедури закупівлі, шляхом підпису та накладання печатки на кожній сторінці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3 Загального переліку документів та інформації, що вимагається Замовником від УЧАСНИКА, що міститься у Додатку 6 до тендерної документації, передбачена вимога щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, проекту договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації (завізованого Учасником процедури закупівлі, шляхом підпису та накладання печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації (завізований Учасником процедури закупівлі, шляхом підпису та накладання печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.