Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 946 899,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 59 469 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 59 000 UAH |
| Замовник: | КП "ЦЗО ХМР" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуйко Євгеній Олександрович |
| Телефон: | 380577253217 |
| E-mail: | y.chuiko@czo.kh.city |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна Харків, вул. Конторська, 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" Комунальне підприємство "Харківводоканал" Комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації" |
2 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за Закупівлею визначена пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД". Замовник розглядає її відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" до 20 робочих днів, а саме до 21 травня 2025 року (включно).
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за Закупівлею визначена пропозиція Учасника ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС". Замовник розглядає її відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш детально розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС" до 20 робочих днів, а саме до 12 травня 2025 року (включно).
За рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 № 08/5 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Мастильні засоби, (код ДК 021:2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-25-014071-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1)За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС" (код: 44910171) встановлено, що згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації у відповідності до наказу № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. На тендерну пропозицію учасника 08.04.2025 р. о 15:56 двічі накладено однаковий електронний підпис. Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (розмір файлу з підписом 375 КБ) підписувачем є КАБАНЕНКО ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ; Організація (установа): ТОВ ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС; код ЄДРПОУ: 44910171; посада: директор; час підпису: 15:56:02; тип підпису: удосконалений. Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (розмір файлу з підписом 365 КБ) підписувачем є КАБАНЕНКО ЮРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ; Організація (установа): ТОВ ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС; код ЄДРПОУ: 44910171; посада: директор; час підпису: 15:56:03; тип підпису: удосконалений. Отже, учасником не виконано вимогу тендерної документації щодо підписання пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно виконати вимогу тендерної документації та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) За результатами розгляду банківської гарантії № G0425/0570 від 01.04.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ "ЛЮКАС ЛУБРИКАНТС" (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-03-25-014071-a щодо предмету закупівлі «Мастильні засоби» за кодом ДК 021:2015: 09210000-4: Мастильні засоби, повідомляю: - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано витяг від 12.12.2023 р.). - на підтвердження повноважень на підписання банківської гарантії начальником Управління підтримки документарних операцій і торгового фінансування Акціонерного товариства комерційний Банк «ПРИВАТБАНК» надано довіреність № 11656-К-О від 17.07.2024 р. - зміст банківської гарантії не в повному обсязі відповідає формі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ) та умовам тендерної документації. Тендерна документація замовника містить вимоги щодо реквізитів банківської гарантії, зокрема, банківська гарантія має містити інформацію щодо тендерної документації, а саме: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Електронна банківська гарантія № G0425/0570 від 01.04.2025 р. у розділі 1 Реквізити, строчці «Інформація щодо тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі» містить наступну інформацію: «Тендерна документація на закупівлю за предметом: Мастильні засоби код ДК 021:2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби», затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від «31» березня 2025 р. протокол № 08/3 (зі змінами) Євгеній ЧУЙКО». В свою чергу, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від «04» квітня 2025 р. протокол № 08/5 (зі змінами) Євгеній ЧУЙКО. Враховуючи, що відповідно до Особливостей, затверджених постановою кабінету Міністрів України № 1178, невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливе шляхом приведення змісту банківської гарантії № G0425/0570 від 01.04.2025 р. у відповідність до умов тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ НАФТОМАСЛОЗАВОД" встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: За результатами розгляду банківської гарантії № 2025/1/1445-Т від 08.04.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ НАФТОМАСЛОЗАВОД" (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-03-25-014071-a щодо предмету закупівлі «Мастильні засоби» за кодом ДК 021:2015: 09210000-4: Мастильні засоби, повідомляю: - зміст гарантії відповідає формі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та умовам тендерної документації. - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано копію витягу від 16.08.2021 р.). Електронна банківська гарантія № 2025/1/1445-Т від 08.04.2025 р. підписана начальником Управління документарних операцій департаменту по роботі з бізнес-клієнтами АТ «ЮНЕКС БАНК» Денисенком Віктором Анатолійовичем, на підтвердження повноважень якого надано довіреність № 2 від 02.01.2025 р., скан-копія якої була завантажена Учасником до електронної системи закупівлі. Довіреністю передбачено, що Денисенку Віктору Анатолійовичу надано право від імені та в інтересах АТ «ЮНЕКС БАНК» вчиняти, зокрема, наступні дії: - підписувати договори про надання банківських гарантій та договори забезпечення (застави, поруки) до них, підписувати банківські гарантії (в тому числі банківські гарантії забезпечення тендерної пропозиції, спрощеної допорогової закупівлі (тендерні гарантії), банківські гарантії забезпечення виконання зобов’язань/виконання платежу/повернення авансового платежу, банківські гарантії фінансового забезпечення цивільної відповідальності турагента або туроператора, гарантійні листи) в рамках банківського продукту АТ «ЮНЕКС БАНК» «Банківська гарантія»… Згідно довіреності № 2 від 02.01.2025 р. «правочини, що вчиняє Денисенко Віктор Анатолійович на підставі цієї довіреності, скріплюються основною печаткою Банку без номера з назвою «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЮНЕКС БАНК» та/або печаткою № 1 з назвою «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮНЕКС БАНК». Тобто, довіреність містить конкретний та вичерпний перелік печаток Банку з відповідною назвою, які використовуються у його діяльності, які повірений має право застосувати під час підписання правочинів від імені Банку та в його інтересах. В свою чергу, банківську гарантію № 2024/1/1931/Т від 19.07.2024 р. та інші супровідні документи, а саме: витяг з державного реєстру банків, гарантійний лист підписано шляхом накладання електронного цифрового підпису та скріплено електронною печаткою з назвою «АТ «ЮНЕКС БАНК», назви та виду якої в довіреності № 2 від 02.01.2025 р. не передбачено. Отже, довіреність № 2 від 02.01.2025 р. не містить повноважень права повіреного вчиняти правочини, скріплені електронною печаткою з назвою «АТ «ЮНЕКС БАНК». Виходячи з вищевикладеного, можна констатувати, що Денисенко Віктор Анатолійович відповідно до довіреності № 2 від 02.01.2025 р. не має повноважень на вчинення правочинів з накладення електронної печатки з назвою АТ «ЮНЕКС БАНК». Враховуючи, що відповідно до Особливостей, затверджених постановою кабінету Міністрів України № 1178, невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливе шляхом завантаження до електронної системи закупівель документу/документів, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені Гаранта.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.