Закупівлю оголошено - 11-08-2025, 17:30. Дата останніх змін - 05-09-2025, 10:45

Плити пінопластові та OSB

Плити пінопластові та OSB... Державна закупівля - UA-2025-08-11-011223-a Плити пінопластові та OSB від замовника Військова частина А4167 від 8/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-11-011223-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-013948-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-08-2025, 17:30
по 15-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-08-2025, 00:00
по 19-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
122434.8
122 434,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 224,35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А4167
ЄДРПОУ:08252600 Досьє YouControl
Контактна особа:Богун Артем Олексійович
Телефон:+380636122264
E-mail:rtps4167@gmail.com
Місцезнаходження:
20701, Україна, Черкаська область,Сміла, вул. Зарічна, буд.32
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Плити пінопластові та OSB
122 434,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пінопласт 50 мм ESP-50

450
метр квадратний
Україна Відповідно до документації
по 01-10-2025
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плити OSB 10мм 1250x2500 мм

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-10-2025
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-08-2025 по 27-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Передова, будинок 677, квартира 55, 49082, Єва Куцевалова
Остаточна пропозиція:
122 100 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-08-2025, 09:25

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-08-25, 15:52:50
24

За рішенням уповноваженої особи від 11.08.2025 оголошено проведення спрощеної закупівлі відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2025 (далі – Закон) з урахуванням Особливостей, визначених Постановою Кабінету міністрів України №1275 від 11.11.2022 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Плит пінопластових та OSB (Код ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-11-011223-a (далі — Закупівля). Оголошення формується замовником відповідно до вимог частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону у Оголошенні зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Згідно з пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, окрім тих невідповідностей, які можуть бути усунені протягом 24 годин з моменту виставлення повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей). Перелік таких невідповідностей визначений п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості за 1178). Відповідно до п. 43 Особливостей за 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В порушення вимог Оголошення Учасником ФОП ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА не надано наступні документи: 1. В порушення вимог пункту 12.1 Оголошення Учасником не надана інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років. ВИРІШИВ: 1. Розглянувши пропозицію від ФОП ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА до спрощеної закупівлі Плит пінопластових та OSB (Код ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами) за ідентифікатором UA-2025-08-11-011223-a, визнати пропозицію такою, що має невідповідності технічним вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Додаток 3 до Оголошення), а саме – невірно вказаний параметр 15 у таблиці файлу «21. Технічний опис продукції.pdf». 2. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ФОП ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-11-011223-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 3.1 Дозавантажити довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років із зазначенням інформації про: - найменування контрагента, - номер та дата укладання договору, - предмету договору, - контактних осіб замовників (ім’я, прізвище та контактний телефон), - стан виконання договору (виконаний). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами: - копія договору, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання. - сканований(ні) оригінал(и) видаткових накладних, що підтверджує належне виконання такого договору. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях договорів, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (зокрема інформація про місце та умови постачання).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-25, 15:52:50
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-11-011223-a-a1
Номер договору:
68
Дата підписання договору:
05-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-09-2025 по 31-12-2025
122 100 UAH
Ціна договору
122 100 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ПРОДАН НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
122 100 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-08-2025, 20:20:33
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 17:32:31
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 17:30:42
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 17:30:42
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 17:30:42
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 17:30:42
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 17:30:42
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ