Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 314 544 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 145,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницяоблводоканал |
| ЄДРПОУ: | 03339012 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Якименко |
| Телефон: | +380432537398 |
| E-mail: | uovinvodokan@vinvk.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АЛЮР в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Рукавиці (код ДК 021:2015- 18420000-9: Аксесуари для одягу ), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Згідно п. 3 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати Рішення загальних зборів учасників про надання згоди посадовій особі учасника на вчинення правочинів (або довідку в довільній формі щодо причин ненадання такого рішення (з посиланням на норми діючого законодавства) - для Товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю. В порушення зазначеної вимоги учасник не надав Рішення загальних зборів учасників про надання згоди посадовій особі учасника на вчинення правочинів, або довідку в довільній формі щодо причин ненадання такого рішення. 2. Згідно п. 9 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (або Уповноваженої особи), скріплену печаткою (у разі використання) про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2.(згідно Додатку 2 учасник мав зазначити країну виробника товару) В порушення зазначеної вимоги учасник надав Довідку в довільній формі, але не вказав країну виробника згідно Додатку 2. Для усунення вищевказаних невідповідностей, ТОВ АЛЮР необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Учасник закупівлі має надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди посадовій особі учасника на вчинення правочинів або довідку в довільній формі щодо причин ненадання такого рішення. 2. Надати довідку про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2. (вказати країну виробника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.