Закупівлю оголошено - 11-12-2025, 16:16. Дата останніх змін - 11-12-2025, 16:16

Світильник світлодіодний офісний (LED-панель) d=225мм-18Вт-4000К-IP40-стельовий вбудований-білий

Світильник світлодіодний офісний (LED-панель) d=225мм-18Вт-4000К-IP40-стельовий вбудований-білий... Державна закупівля - UA-2025-12-11-019294-a Світильник світлодіодний офісний (LED-панель) d=225мм-18Вт-4000К-IP40-стельовий вбудований-білий від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 12/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-11-019294-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-11-021523-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2025, 16:16
по 16-12-2025, 00:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Кількість: 450 шт. Термін дії договору: до 31.03.2026р. Строк поставки товару: грудень 2025р. – січень 2026р. Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
94500
94 500 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Вангородська Олександра Миколаївна
Телефон:380443097730
E-mail:vangorodska.o.m@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Світильники світлодіодні внутрішні

450
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-03-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендELECTRUMАктивна11-12-2025, 16:16
ТипстельовийАктивна11-12-2025, 16:16
Рівень IР захистуIP40Активна11-12-2025, 16:16
Клас енергоефективностіА+Активна11-12-2025, 16:16
ФормакругАктивна11-12-2025, 16:16
МонтажвбудованийАктивна11-12-2025, 16:16
Потужністьвід 18.0 до 18.0ватАктивна11-12-2025, 16:16
Колірна температуравід 4000 до 4000келвінАктивна11-12-2025, 16:16
Світловий потіквід 1440 до 1440люменАктивна11-12-2025, 16:16
Діаметрвід 22.5 до 22.5сантиметрАктивна11-12-2025, 16:16
Глибинавід 2.6 до 2.6сантиметрАктивна11-12-2025, 16:16
Гарантіявід 12 до 12місяцьАктивна11-12-2025, 16:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 16:16:49
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 16:16:39
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          післяплата 15 к д
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ