Закупівлю оголошено - 23-09-2025, 17:12. Дата останніх змін - 23-09-2025, 17:12

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, обезголовлений, 300-500г, ДСТУ 4378; Морський окунь с/м, обезголовлений, 500-700г, ДСТУ 4868)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, обезголовлений, 300-500г, ДСТУ 4378; Морс... Державна закупівля - UA-2025-09-23-014505-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, обезголовлений, 300-500г, ДСТУ 4378; Морський окунь с/м, обезголовлений, 500-700г, ДСТУ 4868) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 9/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-23-014505-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-23-017973-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-09-2025, 17:12
по 29-09-2025, 08:00

Умови оплати: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. Будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції у випадку, передбаченому пунктом 4.2 цього Договору, до Замовника не застосовуються. Умови доставки: Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 31.12.2025 року. Після укладання договору перша партія товару повинна бути поставлена в найкоротший термін після подання заявки Замовником – в термін до 3х днів, для забезпечення вчасного повноцінного харчування хворих, або в інший термін, попередньо узгоджений з Замовником. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Поставка здійснюється з дати подання заявки шляхом мобільного зв’язку або на електронну адресу Постачальника. Доставка товару без представника постачальника не допускається, якщо інше не узгоджено окремо. Найменування товару згідно документів виробника в цьому договорі повинні відповідати технічній специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу даної закупівлі запиту пропозиції постачальників. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Орієнтовний графік поставки - один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Датою поставки товару є дата підписання Замовником видаткової накладної. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують кількість та якість. БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1073268
1 073 268 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Бабай Наталія Анатоліївна
Телефон:0577050223
E-mail:tk_okb@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, обезголовлений, 300-500г, ДСТУ 4378

4 300
кілограм
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид рибихекАктивна23-09-2025, 17:12
ТипобезголовленаАктивна23-09-2025, 17:12
Розмірний ряд300-500гАктивна23-09-2025, 17:12
Характеристики не суперечать ДСТУДСТУ 4378Активна23-09-2025, 17:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морський окунь с/м, обезголовлений, 500-700г, ДСТУ 4868

1 200
кілограм
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид рибиморський окуньАктивна23-09-2025, 17:12
ТипобезголовленаАктивна23-09-2025, 17:12
Розмірний ряд500-700гАктивна23-09-2025, 17:12
Характеристики не суперечать ДСТУДСТУ 4868Активна23-09-2025, 17:12
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:23-09-2025, 17:12:32
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:23-09-2025, 17:12:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. Будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції у випадку, передбаченому пунктом 4.2 цього Договору, до Замовника не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ