Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 337 039,54 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 685,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26205171 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://sokal-rada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марія-Вікторія Бурдинович |
| Телефон: | +380937353344 |
| E-mail: | miskradasokal@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80001, Україна, Львівська область,місто Сокаль, ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 44 |
4 |
ВИМОГА № 1: 1.1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій необхідних та достатніх для надання послуг, визначених у Технічній специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у додатку Таблиці № 1. Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається інша підстава набуття «орендоване/лізинг/тощо»; На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, а саме: - у разі, якщо обладнання,матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), якщо обладнання та технології не підлягають державній реєстрації, оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання, матеріально-технічної бази, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з невід’ємними додатками та додатковими угодами) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/дорожніх машин (для рухомого майна). - у разі, якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників, що згадані вище. А також, надає у складі тендерної пропозиції лист від субпідрядників/співвиконавців із підтвердженням інформації, щодо його залучення та переліком обладнання, що залучатиметься до надання послуг. 1.2. Учасником надано довідку №776 від 29.07.2025 року, в якій зазначено наступне обладнання: п.7 Спеціалізований вантажний сідловий тягач Mercedes Benz Actros 1844 – в свою чергу в договорі надання послуг №13/03-24 від 13.03.2024р. та Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу №СХІ 586780 зазначено: Спеціалізований вантажний - сідловий тягач-Е Mercedes Benz Actros 1844 . п.8 Спеціалізований напівпричіп Graven Tasket - в свою чергу в договорі надання послуг №13/03-24 від 13.03.2024р. та Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу №СХН 198849 Спеціалізований напівпричіп- Спеціалізований Н/ПР-платфформа-Е Graven Tasket. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації та підтверджуючих документів. ВИМОГА №2: 2.1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням: інформації про замовника, його контактних даних, номера та дати укладення договору, предмету договору, стану виконання; Крім цього на підтвердження виконання аналогічного договору до довідки учасник надає завірені належним чином копії або оригінали повністю виконаних аналогічних договорів (одного або декілька) з усіма укладеними додатковими угодами (додатковими договорами), додатками та специфікаціями до договору та завірені належним чином копії або оригінали документів, які підтверджують факт повного його (їх) виконання (акти прийому-передачі наданих послуг/виконаних робіт, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі); 2.2. Учасником надано довідку №779 від 29.07.2025 року, в якій зазначено наступне: п.1 Договір № 128 від 04.12.2024 року, загальною вартістю згідно договору 2 698 351,20 грн., та надано Довідку форми КБ-3 та АКТ №1 за формою КБ-2в від 23.12.2024 загальною вартістю 2 600 704,80 грн., що не дає можливості встановити чи даний договір повністю виконаний (в повному обсязі) та чи наданий він з усіма додатковими угодами. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та/або надати необхідні підтверджуючі документи згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.