Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _ Всі документи, які мають відношення до тендерної пропозиції і готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено у п.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації. _Інша інформація зазначена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 150 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Захарченко А. Л. |
| Телефон: | 0322263997 |
| E-mail: | tender@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Капітальний ремонт автомотриси АДМ-087 з переформуванням колісних пар під ширину колії 1435 мм) Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» /далі — Особливості/, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), зі змінами замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ____ 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У Свідоцтві №100347922 про реєстрацію платника податку на додану вартість зазначено найменування платника «ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЛОКОМОТИВОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД», а у процедурі закупівлі бере участь учасник з найменуванням Акціонерне товариство «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод». ____ 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 6 розділу ІІІ. «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. _____3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ, видане на Акціонерне товариство «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод». ___Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА УКРАЇНА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Капітальний ремонт автомотриси АДМ-087 з переформуванням колісних пар під ширину колії 1435 мм) Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» /далі — Особливості/, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), зі змінами замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ____ 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий учасником Договір №ПР/Е-23399/НЮ від 19 «червня» 2023 року не підтверджує наявності в учасника ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» відповідного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: виконання ним ремонту або модернізації автомотриси. 2) Учасник ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» не є стороною Договору №ВГТ-002/25 (5/280-25Н) від 24.02.2025 про надання послуг з інспекторського контролю продукції та виробничих процесів, що не відповідає вимозі п.9 розділу ІІІ. Додатку 1 тендерної документації. 3) Тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» не містить накладений кваліфікований електронний підпис особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції – директора Володимира ПРОДАНА. На тендерну пропозицію накладено електронну печатку підприємства. ____ 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників, установленим критеріям» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) розділ І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. 3) пункт 9 розділу ІІІ. «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. 4) пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 5) ДОДАТОК 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. _____3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): надати аналогічний за предметом закупівлі договір, умовами якого є виконання учасником ремонту або модернізації автомотриси, та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником договору (акт(и) наданих послуг (виконаних робіт)), а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником такого договору. _Звертаємо увагу, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Достатнім буде вважатися надання підтверджуючих документів щодо одного договору у спосіб, встановлений у розділі І. ДОДАТКУ 1 тендерної документації. 2) Надати чинний договір про надання послуг з інспекторського контролю ремонту автомотрис типу АДМ, сторонами якого є учасник ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА» та уповноважена організація АТ «Укрзалізниця», або витяг з такого договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить строк дії договору, та сторінки на яких вказано перелік продукції (обладання), що підлягає інспекторському контролю. Якщо термін дії такого договору закінчується раніше кінцевого строку надання послуг з капітального ремонту автомотриси, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що строк дії договору буде продовжено (або укладено новий договір) не пізніше кінцевого строку закінчення виконання капітального ремонту. 3) Накласти на тендерну пропозицію в цілому кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції - директора Володимира ПРОДАНА. _До відома учасника: Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинно відображатися, зокрема, ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); тип підпису: кваліфікований. Тип носія особистого ключа має бути захищений. ___Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.