Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 223 255,52 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 116,28 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Літвін Оксана Василівна |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учаснику необхідно надати наступні документи: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам. Встановлено, що Учасник надав декларацію виробника від 07.10.2024 у якій визначена маса товару не відповідає вказаній кількості товару з урахуванням його фасування. Крім того, зазначена дата експертного висновку не відповідає даті і часу технологічного процесу. Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учаснику необхідно надати наступні документи: 2. Сканований оригінал в кольоровому вигляді Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту технічний вимогам (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю. Встановлено, що Учасник замість сканованого оригіналу надав скановану копію експертного висновку № 002475 п/24 від 20 серпня 2024 р. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. В разі наявності в установчому документі певних обмежень на вчинення правочинів (за сумою, строком і т.і.), надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. Встановлено, що Учасник надав Довідку Вих. № 427 від 08.10.2024р. з кодом доступу до результаті надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, але цей код не має відношення до Статуту і не дає можливість перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.