Закупівлю оголошено - 07-07-2025, 14:14. Дата останніх змін - 15-07-2025, 08:46

Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х65, Індивідуальна упаковка (НК 024:2023 код 61695 - Серветка для очищення шкіри стерильна) згідно ДК 021:2015 код 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Витратні матеріали для проведення окремих діагностичних досліджень, у тому числі: обстеження військовозобов'язаних та призивників, направлених ТЦК та СП, на ВІЛ, вірусні гепатити В і С, сифіліс, по бюджетній програмі "Комплексна програма «Здоров’я населення м. Дніпра» на 2023-2027 рр.")

Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х65, Індивідуальна упаковка (НК 024:2023 код 61695 - Серветка для очищення шкіри ст... Державна закупівля - UA-2025-07-07-006554-a Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х65, Індивідуальна упаковка (НК 024:2023 код 61695 - Серветка для очищення шкіри стерильна) згідно ДК 021:2015 код 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Витратні матеріали для проведення окремих діагностичних від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради від 7/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-07-006554-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-07-006923-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 14:14
по 10-07-2025, 00:00

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2025 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: rudiktetana23@gmail.com про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7704
7 704 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:01984441 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Тетяна Рудик
Телефон:+380631088141
E-mail:rudiktetana23@gmail.com
Місцезнаходження:
49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки антисептичні на основі Ізопропілового спирту (від 70%), 30х65, Індивідуальна упаковка

30 000
штука
49000 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , вул. Батумська, 13; просп. Мануйлівський, 29 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма упаковкиІндивідуальна упаковкаАктивна07-07-2025, 14:12
Форма випускуСерветкиАктивна07-07-2025, 14:12
Розмір30х65Активна07-07-2025, 14:12
Основна речовинаІзопропіловий спиртАктивна07-07-2025, 14:12
Вміст спиртувід 70відсотокАктивна07-07-2025, 14:12
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 14:14:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 14:12:27
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, за вказаним джерелом фінансування, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або відмови Державної казначейської служби України, оплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного фінансового зобов’язання.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "ТЕТАФАРМ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, місто львів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 313, 79069, Христина Гурська
          Остаточна пропозиція:
          7 062 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          10-07-2025, 08:20
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-07-006554-a-b1
          Номер договору:
          93-2220
          Дата підписання договору:
          14-07-2025, 08:40
          Строк дії договору:
          з 14-07-2025 по 31-12-2025
          7 062 UAH
          Ціна договору
          6 600 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТЕТАФАРМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          7 062 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 16:59:09
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          7 383 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          09-07-2025, 17:23:59
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          7 383 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          09-07-2025, 17:50:54
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ДЖЕЙ ЕС УКРАЇНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          7 671,90 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          08-07-2025, 13:34:29
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          7 704 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 21:22:17
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ