Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 207 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 039,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
| ЄДРПОУ: | 32863684 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Іванівна |
| Телефон: | +380509952546 |
| E-mail: | tsvitkova65@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей:: 1.1. Учасником, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), було надано копію договору за № 14-ОП від 06травня 2025 р з додатком які є невід’ємною частиною договору. Під час ознайомлення зі змістом вказаного документу встановлено, що у додатку № 1 до договору за № 14-ОП від 06травня 2025 р «Тариф на платні медичні послуги» в колонці «Тариф, грн» відсутня інформація про вартісні показники, які приховано шляхом накладання паперу, що унеможливлює ознайомлення з її змістом.. Слід зазначити що при поданні тендерної пропозиції та документів до неї, Учасником, жодна інформація не була визначена такою, як конфіденційн. Тобто, аналогічний договір Учасника не відображає всієї необхідної інформації, яка за умовами закупівлі повинна бути відображена 1.2.. Посилання на вимоги про проведення закупівлі документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати , не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Відповідно до п.43 Особливостей визначено що, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати належним чином оформлений документ без технічних обмежень на перегляд інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.