Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2025, 00:00
Електрична енергія за кодом CPV за ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 320 120 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 61 600,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ренійська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728465 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лунгу Тетяна Георгіївна |
| Телефон: | 380484043308 |
| E-mail: | tetiana.lunhu@rni.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68802, Україна, Одеська область,Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
4 |
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в документах, поданих учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ до тендерної документації замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). В наданих в складі тендерної пропозиції електронних документів неможливо перевірити КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Файли не відкриваються. Таким чином, учасником порушені вимоги пункту 1 Розділу ІІІ до тендерної документації. Документи, які надані в форматі PDF не містять підпису уповноваженої особи та печатку. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель вищевказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.