Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 394 752 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 973,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" |
| ЄДРПОУ: | 24548180 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://mrcodeskyi.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Інна Котенко |
| Телефон: | +380482349067 |
| E-mail: | inna.kotenko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65038, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Рибальська балка, буд. 3 |
2 |
Розглянуто пропозицію учасника — ТОВ “Вайтер Юг” (далі — учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім: - документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (додаток 1 п.1.1.). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати скановану копію з оригіналу договору (договорів), зазначеного(-их) у довідці у повному обсязі (у тому числі з наданням усіх додаткових угод до договору (договорів) та актів наданих послуг тощо, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору); - п.1.3. додатку 1 - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи з поточного ремонту і технічного обслуговування обладнання виробництва Canon, HP inc, Ricoh, Samsung, Xerox* із обов’язковим зазначенням власного імені та прізвища, посади в організації. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці надати копії відповідних сертифікатів. Відповідно до п.43 особливостей, затв.Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються в тому числі помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме, привести у відповідність: -надати акт наданих послуг, що підтверджує достовірність виконання аналогічного договору, який надав учасник. - на підтвердження інформації, зазначеній у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи з поточного ремонту і технічного обслуговування обладнання виробництва Canon, HP inc, Ricoh, Samsung, Xerox надати копії відповідних сертифікатів. Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.