Закупівлю оголошено - 11-04-2025, 16:37. Дата останніх змін - 24-04-2025, 15:09

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А)

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А)... Державна закупівля - UA-2025-04-11-011806-a Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 4/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-11-011806-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-11-014640-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 16:37
по 17-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 16:00
по 22-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
180000
180 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44124263 Досьє YouControl
Контактна особа:Галушко Валентина
Телефон:380633409477
E-mail:greenpin101@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Усунення аварій в житловому фо ...
180 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А)

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область Дніпро вул. Батумська, буд. 48-А
по 15-12-2025
45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:37:56
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ПП "ДНЕПРОСТРОЙ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 22-04-2025 по 30-04-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 110, квартира 83, 49000, Аліна Горб
      Остаточна пропозиція:
      176 763,59 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      22-04-2025, 14:19
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-04-11-011806-a-a1
      Номер договору:
      294
      Дата підписання договору:
      24-04-2025, 00:00
      Строк дії договору:
      з 24-04-2025 по 31-12-2025
      126 882,62 UAH
      Ціна договору
      126 882,62 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ПП "ДНЕПРОСТРОЙ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      176 763,59 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      18-04-2025, 10:56:43
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Доказ:
      Документ
      Техніка.pdf, 1. Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка за формою Додатку 5 тендерної документації Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку; якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якщо вони є власністю Учасника. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи та відтиском печатки, де Учасник зазначає адресу офісу або складських, або виробничих приміщень учасника й додає договори оренди/суборенди та/або документи щодо права власності офісу й складських, або виробничих приміщень з терміном оренди не менше чим 31.12.2025 р. Договори оренди/суборенди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею. В складі пропозиції надати копію договору оренди/суборенди та/або документи щодо права власності на приміщення. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Доказ:
      Документ
      Досвід.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з ремонту будь-яких санітарно-технічних систем житлових будинків або нежитлових будівель . Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій
      3. Наявність фінансової спроможності
      Підтверджується, що
      Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
      Доказ:
      Документ
      Фінзвіт_2024.pdf, Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:38:00
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:37:56
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:37:56
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:37:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). , Наявність фінансової спроможності: Фінансова спроможність учасника закупівлі: Копія фінансової звітності за останній звітний період, з підтверджуючим документом про прийняття контролюючим органом. Копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за попередній рік та копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за попередній рік* Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за попередній рік (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за попередній рік*, якщо Учасник платник єдиного податку. *у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:37:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з ремонту будь-яких санітарно-технічних систем житлових будинків або нежитлових будівель . Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з ремонту будь-яких санітарно-технічних систем житлових будинків або нежитлових будівель . Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт сантехсистем у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 48-А)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-04-2025, 16:37:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка за формою Додатку 5 тендерної документації Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку; якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якщо вони є власністю Учасника. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи та відтиском печатки, де Учасник зазначає адресу офісу або складських, або виробничих приміщень учасника й додає договори оренди/суборенди та/або документи щодо права власності офісу й складських, або виробничих приміщень з терміном оренди не менше чим 31.12.2025 р. Договори оренди/суборенди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею. В складі пропозиції надати копію договору оренди/суборенди та/або документи щодо права власності на приміщення. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю , 1. Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка за формою Додатку 5 тендерної документації Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку; якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якщо вони є власністю Учасника. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи та відтиском печатки, де Учасник зазначає адресу офісу або складських, або виробничих приміщень учасника й додає договори оренди/суборенди та/або документи щодо права власності офісу й складських, або виробничих приміщень з терміном оренди не менше чим 31.12.2025 р. Договори оренди/суборенди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею. В складі пропозиції надати копію договору оренди/суборенди та/або документи щодо права власності на приміщення. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ