Закупівлю оголошено - 21-02-2025, 14:44. Дата останніх змін - 27-03-2025, 18:44

Мішок спальний

Мішок спальний ... Державна закупівля - UA-2025-02-21-007422-a Мішок спальний від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 2/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-21-007422-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 14:44
по 27-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2025, 00:00
по 04-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-03-2025, 13:20
по 04-03-2025, 13:55

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
66652800
66 652 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:333 264 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:1 999 584 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Володимирівна
Телефон:+380630662699
E-mail:hdbuying@sb3075.com.ua
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Мішок спальний
66 652 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-03-2025, 13:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішок спальний

5 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-05-2025
39520000-3
Готові текстильні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішок спальний

5 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
39520000-3
Готові текстильні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішок спальний

10 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
39520000-3
Готові текстильні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішок спальний

10 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-08-2025
39520000-3
Готові текстильні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішок спальний

10 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
39520000-3
Готові текстильні вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІН-МОДА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-03-2025 по 13-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ І.МИКОЛАЙЧУКА будинок 38 квартира 17, 79059, Соломія Дуда
Остаточна пропозиція:
66 280 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
66 280 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-03-2025, 10:13

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-03-25, 14:59:46
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав в складі пропозиції довідку з інформацією про автотранспорт, який буде використовуватися під час перевезення товару ( 5.Довідка про найменування автотранспорту.pdf) з підтвердження зазначеної інформації, а саме технічний паспорт, діючий Договір оренди з Актами про передачу обладнання у користування Учаснику. В довідці зазначений автомобільVolkswagen Caravelle, ВС1419ТС, який не може забезпечити виконання вимог Замовника, оскільки товар буде доставлятися та зберігатися з використанням палетної системи (дана вимога зазначена в Додатку 3 до Оголошення). Для усунення недоліку Учасник повинен надати підтвердження, що у нього є автотранспорт, який відповідає вимогам Замовника. Це підтвердження має містити інформацію про кількість та модель транспорту, чи є він власним, орендованим або в користуванні, а також інші дані, зазначені в підпункті 1.3 пункту 1 додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 2. Відповідно до пункту 7 додатку № 4 до оголошення "Кваліфікаційні вимоги" (розділ "Інші документи від Учасника"), Учасник надав довідку про відсутність санкцій, в якій вказав лише частину положення статті 236 ГКУ, а саме пункт 4 частини 1 цієї статті. Для усунення недоліку Учасник повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Згідно з вимогами, потрібно вказати всю статтю 236 ГКУ, а не лише окремий її пункт, оскільки це має важливе значення для повноти інформації про відсутність санкцій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-03-25, 14:59:46
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-21-007422-a-a1
Номер договору:
№ 122-РЗ
Дата підписання договору:
27-03-2025, 16:00
Строк дії договору:
з 27-03-2025 по 31-10-2025
66 280 800 UAH
Ціна договору
55 234 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ СТИЛЬ ТМ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-03-2025 по 12-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Глибочицька 17, 04050, Пилипенко Максим Петрович
Остаточна пропозиція:
63 960 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
63 960 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ СТИЛЬ ТМ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
63 960 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
63 960 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 13:40:15
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Статус вимоги:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІН-МОДА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
66 280 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
66 280 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 19:12:54
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Статус вимоги:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
66 652 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
66 652 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-02-2025, 16:03:48
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Статус вимоги:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "РІН-СПЕЦОДЯГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
66 652 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
66 652 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 21:14:23
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Статус вимоги:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 14:45:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 14:44:57
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 14:44:57
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Мішок спальний
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Статус вимоги:
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 14:44:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 14:44:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Оригінал платіжної інструкції
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 14:44:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відсутнє
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 14:44:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Мішок спальний
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Електронна банківська гарантія. Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 14:44:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ