Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 12:42. Дата останніх змін - 19-11-2024, 12:42

подарунки новорічні солодкі, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

подарунки новорічні солодкі, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби... Державна закупівля - UA-2024-11-19-007892-a подарунки новорічні солодкі, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-007892-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-19-009329-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 12:42
по 22-11-2024, 00:00

Поставка здійснюється Продавцем на підставі видаткової накладної, за рахунок Продавця, за адресами: Авангардівський ЗДО «Берізка» (176 шт) 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А; Авангардівський ЗДО «Мадагаскар» (228 шт) 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11; Хлібодарський ЗДО «Берізка» (71 шт) 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23. Якщо Продавець передав Покупцю товар, асортимент якого не відповідає видатковій накладній, Покупець протягом 3 робочих днів повідомляє про вказані обставини Продавцю та має право вимагати заміни товару, що не відповідає погодженому Сторонами асортименту, на товар в асортименті, який встановлено видатковою накладною. Продавець за свій рахунок проводить заміну товару, що не відповідає заявленому асортименту, на відповідний протягом 14 робочих днів від дати підписання Сторонами двостороннього акту. Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування можлива відстрочка платежу до 90 календарних днів. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Платежі здійснюються з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості згідно з постановою КМУ від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
95760
95 760,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:42646834 Досьє YouControl
Контактна особа:Баранюк Світлана Анатоліївна
Телефон:380487972737
E-mail:AVANGARD_OSVITA@UKR.NET
Місцезнаходження:
67806, Україна, Одеська область,смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Подарунки новорічні солодкі

475
штука
67806 , Україна , Одеська область , смт Авангард , ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А ,
по 10-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендROSHENАктивна19-11-2024, 12:42
Пакуваннякартонна упаковкаАктивна19-11-2024, 12:42
Кількість цукерок33Активна19-11-2024, 12:42
Кількість різновидностей цукерок15Активна19-11-2024, 12:42
Маса нетто504грамАктивна19-11-2024, 12:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 12:42:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 12:42:28
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ