Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 106 678 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 066,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лугіна |
| Телефон: | +380674758447 |
| E-mail: | sergeylugina1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
1 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Враховуючи, що фахівець з публічних закупівель КП УАШ Лугіна Сергій у період з 21.04.25 р. по 25.04.25 р. перебував у щорічній основній відпустці та у звʼязку з виявленням невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника та необхідністю надання 24 годин для усунення виявлених невідповідностей та з метою дотримання строку, передбаченого п. 43 Особливостей, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). На підставі викладеного вище, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 6 робочих днів, а саме до 30.04.2025 р. (включно).
Відповідно до ч. 1 Розділу 5 тендерної документації Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАСКО» (далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. У тендерній пропозиції Учасника відсутня копія документа на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Так, пп. 2.1.3 п. 2.1 Розділу 2 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації було зазначено, що «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.». Також, відповідно до п. 5.2 Договору про закупівлю товарів № 24 від 25.03.2024 р., який наданий Учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного «При поставці товару, постачальник повинен надати постачальнику накладну, із зазначенням окрім назви товару зазначеної в специфікації, його торгівельну назву виробника та ґатунок, а також іншу інформацію, для ідентифікації товару.» Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Копію накладної/их або копії/ю іншого/их документів/а на підтвердження виконання Договору про закупівлю товарів № 24 від 25.03.2024 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.