Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві однією партією, але не пізніше 29.08.2025р. за його письмовою заявкою. Товар, що постачається, повинен мати: декларації про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів згідно з законодавством разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена законодавством України. Термін придатності на Товар, що постачається Постачальником повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності (термін придатності повинен включати січень-лютий місяці 2026 року). Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 20 банківських днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х (трьох) робочих днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця (42700, Сумська область, м.Охтирка, вул. Петропавлівська буд. 15).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 91 290 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | ocrl76@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, будинок 15 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме, оскільки замовником було не вірно вибраний один із профілів предмета закупівлі. Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-07-2025, 12:21
Документи: