Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 412 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 060 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3017 |
| ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексій Добровольський |
| Телефон: | +380682629892 |
| E-mail: | o.dobrovolskyi@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
1. Під час детального розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі, виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1.1. Відповідно п. 2 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного документу. 1.2. Відповідно п. 5 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства; - відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал в кольоровому вигляді Гарантійного листа на Учасника, на Виробника вищевказаний гарантійний лист відсутній. 1.3. Відповідно п. 7 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) виданий на ім'я Виробника, діючий до кінця моменту виконання договору. У разі, якщо строк його (їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, надати сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю з терміном його дії до 19.12.2024 р. без надання сканованого оригіналу гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату, так як кінцевий строк поставки – 20.12.2024 р. 1.4. Відповідно п. 8 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління якістю ISO 14001:2015 або ДСТУ EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) виданий на ім'я Виробника, діючий до кінця строку виконання договору. У разі, якщо строк його (їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, надати сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю з терміном його дії до 15.12.2024 р. без надання сканованого оригіналу гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату, так як кінцевий строк поставки – 20.12.2024 р. 1.5. Відповідно п. 11 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного вищевказаного документу. 1.6. Відповідно п. 14 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал договору (ів), дійсного на час виконання договору, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та сканкопії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал договору про надання послуг профілактичної дезінфекції та сканкопії оригіналів актів прийому-передачі виконаних робіт з профілактичної дезінфекції від 02.07.2024, 12.07.2024 та 22.07.2024 за обробку транспортного засобу проведену у червні 2024 р., а не за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції як вказано у вимозі. 1.7. Відповідно п. 15 Додатку 2 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників», Учасник повинен надати: «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 05.08.2024 року № 4683/20-40-13-09-23 дійсною до 14.08.2024 року. На момент подання пропозиції Учасника, Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи втратила чинність. Вимогою Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» вказано: «Усі документи, які передбачені вимогами оголошення та подані Учасником у складі своєї пропозиції повинні бути дійсними».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.