Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 489,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 404,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
| ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ЯРОШ Анастасія Володимирівна |
| Телефон: | 380686782898 |
| E-mail: | AYarosh@DPSU.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції у процедурі Закупівлі було виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до Додатку №1 Перелік документів/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасником на виконання п.1.1 даного ПЕРЕЛІКУ не надано підтверджуючих документів (накладні, акти прийому-передачі) про виконання аналогічного договору, предмет якого становить товар, аналогічний до предмету закупівлі. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надав копію договору поставки №120/ПТ від 03.10.2024 з ПАТ «ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» та ТОВ «АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ» та АКТ №13/11 ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ ПО КІЛЬКОСТІ ТА ЯКОСТІ між ТОВ «АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ» та АТ «»МАРГАНЕЦЬКИЙ ГЗК» на підтвердження виконання даного договору. (накладні, акти прийому-передачі) на всю суму договору. 2. Відповідно до Додатку №1 Перелік документів/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасником на виконання п.5.2 даного ПЕРЕЛІКУ не надано лист про те, що Учасник погоджується з істотними умовами та проектом договору про закупівлю або підписаний і завірений Учасником проект Договору (Додаток 3). 3. Відповідно до Додатку №1 Перелік документів/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасником на виконання п.5.4 даного ПЕРЕЛІКУ не надано жодної інформація щодо наявності/відсутності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. 4. Відповідно до Додатку №1 Перелік документів/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасником на виконання п.5.12 даного ПЕРЕЛІКУ не надано жодного документу щодо того, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати протягом 24 годин наступну інформацію: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма додатками та специфікаціями до договору, додатковими угодами) та копії/ю документів/а на підтвердження виконання даного договору (накладна/акт прийому-передачі тощо), що додається; - лист у довільній формі про те, що Учасник погоджується з істотними умовами та проектом договору про закупівлю або підписаний і завірений Учасником проект Договору (Додаток 3); - щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. - лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.