Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 486 298 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 57 431,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 57 431,49 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Касьян Яна Олександрівна |
| Телефон: | 380993539447 |
| E-mail: | yana.kasian@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
18 |
Розгляд питань: 1. Відповідно до пункту 36 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розкриття пропозицій відбулось 21.04.2025 року. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель визначено ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" з ціною 8 900 000,00 грн без ПДВ. Протокольним рішенням Уповноваженої особи №165 від 24.04.2025 прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" по закупівлі робіт «Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Проте рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 12.05.2025 року №7544-р/пк-пз ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ". На виконання рішення органу оскарження, протокольним рішенням Уповноваженої особи №172 від 16.06.2025 скасовано рішення Уповноваженої особи №165 від 24.04.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ". На даний час пропозиція ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" знаходиться на стадії «Очікує рішення». Враховуючи необхідність проведення аналізу значного обсягу документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника та визначені статтею 29 Закону строки розгляду тендерної пропозиції, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. 2. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозицій Учасника у Закупівлі відповідно до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТЗОВ "БК"ВІАКОМ", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Яна КАСЬЯН
В ході розгляду тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" встановлено наступне. 1. Відповідно до пп. 1.2.2.2. п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається копія листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасником не надано листи-підтвердження від орендодавця та власників транспортних засобів, а саме: - від ТОВ «Нафтогаззбуд», як власника двох екскаваторів Doosan Solar 225-LC-V та двох бульдозерів Komatsu D355 A та Komatsu D355-3; - від ТОВ «Сюрприз» (як орендодавця) та від Дуплика Ярослава Георгійовича (як власника) крана автомобільного КАМАЗ модель 55111); - від ТОВ «ДРОГ-БУД Україна», як власника трактора Беларус-82.1. 2. Учасником в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 14.04.2025 №17-04/21-16ТД наведена інформація на підтвердження наявності відповідного обладнання: 2.1. котка дорожнього - вказано про залучення котка дорожнього Hamm HD+901 VV у ТОВ «СТехніка» за договором про надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023, який, в свою чергу, орендується у ТОВ «АБВ» згідно договору №13/2ОТ від 13.11.2023. Разом з тим, при перевірці наданого в складі тендерної пропозиції договору оренди між ТОВ «СТехніка» та ТОВ «АБВ», встановлено, що вказаний договір оренди має іншу дату укладання, а саме: 13.09.2023 (файл Договір оренда спецтехніки ТОВ АБВ.pdf). 2.2 котка дорожнього та автогрейдера середнього - вказано про залучення котка дорожнього Bomag BW151 AC-2 та автогрейдера середнього типу ДЗ – 143 у ТОВ «СТехніка» за договором про надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023, який, в свою чергу, орендується у ТОВ «Терновицятех» згідно договору №13/01Т від 13.01.2023. Разом з тим, при перевірці наданого в складі тендерної пропозиції договору оренди між ТОВ «СТехніка» та ТОВ «Терновицятех», встановлено, що вказаний договір оренди має іншу дату укладання, а 13.09.2023 (файл Договір оренди спецтехіки ТОВ ТЕРНОВИЦЯТЕХ.pdf). 3. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену довідку за формою 2 з інформацією про наявність обов’язкової мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до пп. 2.1.3 п. 2 обов’язковою є наявність, крім іншого: - машиніста котка – не менше 2 осіб; - машиніст екскаватора – не менше 2 осіб; - машиніста автогрейдера – не менше 1 особи; - машиніста трактора – не менше 1 особи; - машиніста бульдозера – не менше 2 осіб; - водія категорії С - не менше 1 особи; - машиніст крана - не менше 1 особи. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №17-04/21-16ТД від 14.04.2025 (файл Довідка працівники.pdf), що містить інформацію про наявність у учасника власних «за штатним розкладом» працівників. Натомість, зі змісту Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (файл Довідка про наявність обладнання.pdf), наданої на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вбачається, що залучення до виконання робіт 2-х екскаваторів гусеничних одноковшових Doosan Solar 225LC-V; машини поливально-мийної ЗИЛ-ММЗ 554; котка дорожнього Bomag BW151AC-2; котка дорожнього Hamm HD+90І VV; автогрейдера середнього типу ДЗ-143; бульдозера Komatsu D355 A; бульдозера Komatsu D355-3, трактора Беларус-82.1 відбувається за договором про надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023, укладеним між учасником та ТОВ «СТехніка»; крана на автомобільному ходу КАМАЗ модель 55111 – у ТОВ «Сюрприз» за договором про надання послуг №22-07-2024ПТ від 22.07.2024. Відповідно до п. 3.1.2 вказаних договорів, виконавець зобов’язується надавати замовнику послуги технікою разом з особою, яка має право керувати нею. З наведеного слідує, що працівники (машиністи/водії), які будуть надавати послуги залученими транспортними засобами мають бути працівниками виконавців за зазначеними договорами: №18/09/2023-1С від 18.09.2023 ТОВ «СТехніка» та №22-07-2024ПТ від 22.07.2024 ТОВ «Сюрприз», тобто працівниками співвиконавців/субпідрядників, потужності яких залучає Учасник. Відповідно до п. 2.3 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації у разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати відповідну інформацію та документи передбачені пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. Разом з тим, учасником в складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації про наявність залучених у ТОВ «СТехніка» та ТОВ «Сюрприз» працівників (машиністів/водія), якими будуть надаватися послуги вказаними транспортними засобами. Крім того, згідно з пп. 2.2.5 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікації машиніста крану в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документу (ів), які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана). Разом з тим, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копії посвідчення машиніста крана на залученого у ТОВ «Сюрприз» машиніста крана. Також, згідно з пп. 2.2.6 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікації водіїв автомобільного транспорту надаються копії посвідчень водія категорії С. При цьому, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копії посвідчення водія категорії С на залученого у ТОВ «СТехніка» водія на керування машиною поливально-мийною. 4. Відповідно до пп. 2.2.2. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників, визначених пп. 2.1.1 (крім геодезиста) учасником надаються копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №17/04/21-16ТД від 14.04.2025 (файл Довідка працівники.pdf), Учасником вказано про наявність інженера з якості Заболоцького Степана Ярославовича, який має кваліфікацію бакалавра з промислового та цивільного будівництва, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині відсутності кваліфікації за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасником не надано відповідного диплома на інженера з якості Заболоцького Степана Ярославовича. 5. Відповідно до пп. 3.1 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену довідку за формою №3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В колонці 6 форми довідки передбачено зазначення інформації про контактні дані осіб замовника (контрагента), зокрема прізвище та ім’я контактної особи. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником в складі тендерної документації надано Довідку №17-04/21-16ТД від 10.04.2025 в якій в колонці «прізвище та ім’я» вказано прізвище та ініціали контактної особи (Мацелюх В.Я), без зазначення ім’я замовника (контрагента). Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: 1. Копії листів-підтверджень від власників/орендодавців транспортних засобів, зокрема, від ТОВ «Нафтогаззбуд» (власника двох екскаваторів Doosan Solar 225-LC-V та двох бульдозерів Komatsu D355 A та Komatsu D355-3), ТОВ «ДРОГ-БУД Україна» (власника трактору Беларус-82.1), Дуплика Ярослава Георгійовича (власника крана автомобільного КАМАЗ, модель 55111) та ТОВ «Сюрприз» (орендодавця крана автомобільного КАМАЗ, модель 55111) щодо незаперечення використання їх транспортних засобів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). 2. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій з коректним відображенням інформації про дати укладених ТОВ «СТехніка» договорів оренди №13/2ОТ з ТОВ «АБВ» та №13/01Т з ТОВ «Терновицятех». 3. Оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що містить: - інформацію про наявність залучених у субпідрядників/співвиконавців (ТОВ «СТехніка» та ТОВ «Сюрприз») працівників (машиністів/водія), якими будуть надаватися послуги транспортними засобами; - інформацію про наявність у працівника – інженера з якості вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. 4. Інформацію та документи, передбачені пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців (ТОВ «СТехніка» та ТОВ «Сюрприз») про наявність працівників (машиністів/водія), якими будуть надаватися послуги транспортними засобами за договорами про надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023 та №22-07-2024ПТ від 22.07.2024. 5. Копію диплому про наявність у працівника – інженера з якості вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. 6. Оновлену Довідку за формою №3 додатку 2 до тендерної документації з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням інформації про прізвище та ім’я контактної особи замовника (контрагента).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.