Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 5 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 944 057 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 720,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
| ЄДРПОУ: | 34811465 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Штемпель Олександра Юріївна |
| Телефон: | 380564093978 |
| E-mail: | tender-kr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50086, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
2 |
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ФОП Коваль Д.О., Код ЄДРПОУ: 3783113053 поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: Вимога про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав довідку щодо строку поставки товару (лист №48 від 15.07.2025р.), в якій не вірно зазначив строк, а саме «не більше 7 календарних днів», замість «строк протягом 7 робочих днів». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 12 додатку №7 до тендерної дкументації «Перелік документів, що визначені тендерною документацією та додатками, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» "12. Гарантійний лист від Учасника/Постачальника довільної формі про те, що поставка товару буде здійснена з моменту отримання заявки Покупця/Замовника, на поставку товару або окремої парії товару в строк протягом 7 робочих днів, з дня подачи заявки (-вок)Покупцем/Замовником." 3. Учасник процедури закупівлі ФОП Коваль Д.О., для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 3.1. Гарантійний лист від Учасника/Постачальника довільної формі про те, що поставка товару буде здійснена з моменту отримання заявки Покупця/Замовника, на поставку товару або окремої парії товару в строк протягом 7 робочих днів, з дня подачи заявки (-вок)Покупцем/Замовником. Документи та інформацію надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами). .
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.