Строк поставки товару: до 30.09.2024р., протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника.Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок. У разі здійснення адресної доставки товару службою доставки «Нова Пошта» або іншою кур’єрською доставкою, обов’язково використовувати якісне пакування з урахуванням відповідного температурного режиму, згідно інструкцій та стандартів. Витрати на адресну доставку товару сплачує Постачальник.Оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежу на термін 20 календарних днів включно, згідно накладних.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02004120 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Агаркова Людмила |
Телефон: | 380958732260 |
E-mail: | TROPINKA-2016@UKR.NET |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 2 |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.