Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 15:24. Дата останніх змін - 08-07-2025, 15:42

Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Нове будівництво захисної стінки-екрана на території КНП «Свято-Михайлівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1»)

Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Н... Державна закупівля - UA-2025-06-17-010586-a Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Нове будівництво захисної стінки-екрана на території КНП «Свято-Михайлівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1») від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-010586-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-013227-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 15:24
по 23-06-2025, 15:29
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-06-2025, 15:29
по 26-06-2025, 15:29
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Нове будівництво захисної стінки-екрана на території КНП «Свято-Михайлівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1»)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
117583.84
117 583,84 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:600 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:01994095 Досьє YouControl
Контактна особа:Мацібора Зоріна Юріївна
Телефон:+380977971929
E-mail:oklpev@ukr.net
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015: 71320000-7 - ...
117 583,84 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Нове будівництво захисної стінки-екрана на території КНП «Свято-Михайлівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1»

1
робота
01601 Україна м. Київ м.Київ вул.Шовковична 39/1
по 11-07-2025
71320000-7
Послуги з інженерного проектування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Конструкторське бюро "КОРВЕТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-06-2025 по 04-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Шепетівський р-н, місто Славута, вулиця Середня Гребля, будинок 3А, 30000, ГУРСЬКИЙ Андрій
Остаточна пропозиція:
105 420,53 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-07-2025, 12:20

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-06-25, 11:48:27
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/або інший документ) та документ про освіту. Всупереч вимогам пункту 9.7.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/або інший документ) та документ про освіту. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Конструкторське бюро "КОРВЕТ" – в складі пропозиції не надано вищезазначених документів на працівника Попружка Олега Івановича. Також на працівників Гурський А.В та Блищик О.А. не надано документ про освіту. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати всі необхідні документи згідно п.9.7.2 оголошення на працівника Попружка Олега Івановича (до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/або інший документ) та документ про освіту.). Також на працівників Гурський А.В та Блищик О.А. надати документ про освіту. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідка з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше одного, складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 1. Всупереч вимогам пункту 9.6. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Конструкторське бюро "КОРВЕТ" надано довідку з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не збігається з поданою інформацією, а саме: заповнена в наданій вищезазначеній табличці інформація про «Стан виконання, грн..» зазначена не вірно (не збігається з наданими в складі пропозиції підтверджуючими факт виконання документами). Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати довідку з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше одного, складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 1, приведену у відповідність до поданої інформації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-07-25, 11:48:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-17-010586-a-a1
Номер договору:
105420.53
Дата підписання договору:
03-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 03-07-2025 по 31-12-2025
105 420,53 UAH
Ціна договору
105 420,53 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Конструкторське бюро "КОРВЕТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
105 420,53 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-06-2025, 14:22:38
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 15:28:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 15:24:48
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 15:24:48
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ