Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Нове будівництво захисної стінки-екрана на території КНП «Свято-Михайлівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1»)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 117 583,84 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | oklpev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
10 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/або інший документ) та документ про освіту. Всупереч вимогам пункту 9.7.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/або інший документ) та документ про освіту. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Конструкторське бюро "КОРВЕТ" – в складі пропозиції не надано вищезазначених документів на працівника Попружка Олега Івановича. Також на працівників Гурський А.В та Блищик О.А. не надано документ про освіту. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати всі необхідні документи згідно п.9.7.2 оголошення на працівника Попружка Олега Івановича (до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати: документ на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір/цивільно-правовий договір/наказ про прийняття на роботу (переведення)/ трудову книжку (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/або інший документ) та документ про освіту.). Також на працівників Гурський А.В та Блищик О.А. надати документ про освіту. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідка з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше одного, складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 1. Всупереч вимогам пункту 9.6. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Конструкторське бюро "КОРВЕТ" надано довідку з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не збігається з поданою інформацією, а саме: заповнена в наданій вищезазначеній табличці інформація про «Стан виконання, грн..» зазначена не вірно (не збігається з наданими в складі пропозиції підтверджуючими факт виконання документами). Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати довідку з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше одного, складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 1, приведену у відповідність до поданої інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.