Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 14:22. Дата останніх змін - 21-11-2025, 14:22

ДК 021:2015:33120000-7-Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв.,Тести швидкі для контролю якості (НК 024:2023:35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролювання стерилізації;НК 031:2024: Z12011385))

ДК 021:2015:33120000-7-Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації... Державна закупівля - UA-2025-11-21-010744-a ДК 021:2015:33120000-7-Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв.,Тести швидкі для контролю якості (НК 024:2023:35362 Індикатор хімічний/фізичний для контролювання стерилізації;НК 031:2024: від замовника Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-010744-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-013278-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 14:22
по 26-11-2025, 09:00

Замовник проводить оплату після отримання Товару в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару згідно виставлених рахунків-фактур та видаткових накладних.Поставка Товару здійснюється однією партією згідно з заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок Товар, у розпорядження Замовника з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: до 25.12.2025 року включно.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
17550
17 550 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
ЄДРПОУ:14321771 Досьє YouControl
Контактна особа:Біла Тетяна Ігорівна
Телефон:380954944392
E-mail:TBila@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
79014, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв.

15 000
штука
79014 , Україна , Львівська область , Львів , ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ПризначенняФізичний контроль стерилізаціїАктивна21-11-2025, 14:22
Критерії вимірювання180/60 °С/хв.Активна21-11-2025, 14:22
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тести швидкі для контролю якості

5 000
штука
79014 , Україна , Львівська область , Львів , ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Критерії вимірювання121/20 °С/хв., 132/20 °С/хв.Активна21-11-2025, 14:22
ПризначенняФізичний контроль стерилізаціїАктивна21-11-2025, 14:22
Клас індикатораСмугі індикаторні 4 класуАктивна21-11-2025, 14:22
Контроль параметрівПарова стерилізації всередині упаковки, Парова стерилізаціяАктивна21-11-2025, 14:22
Розмір полоски мм35.0 x 10.0 x 1.0 мм.Активна21-11-2025, 14:22
Кількість одиниць в упаковцівід 250 до 250штукаАктивна21-11-2025, 14:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:22:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:22:45
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить оплату після отримання Товару в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару згідно виставлених рахунків-фактур та видаткових накладних.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється однією партією згідно з заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок Товар, у розпорядження Замовника з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: до 25.12.2025 року включно.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ