Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 588 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 357,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Дніпровське вище професійне училище будівництва" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02541361 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Мантула |
| Телефон: | +380686113164 |
| E-mail: | dvpub_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49083, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 3 А |
0 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ" (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі «Здійснення технічного нагляду по об’єкту "Поточний ремонт приміщення майстерні в будівлі Комунального закладу «Дніпровське вище професійне училище будівництва» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, буд. 3 А, є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. учасником надана видаткова накладна на анемометр цифровий та мікрометр цифровий № 7 від 07.10.2024 р. на суму (цифрами) 2 736,00 грн (без ПДВ), а прописом вказана сума «Всього на суму: сорок одна тисяча сто чотирнадцять гривень 00 копійок»; 2.1. вимога пункту 1 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність виконання робіт з технічного нагляду по об’єкту, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням вимог діючих будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (лазерний далекомір, молоток Шмідта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, мікрометр цифровий, анемометр) з наданням сканованих копій паспортів на дане обладнання або видаткових накладних/накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів.» 3.1. підтвердити наявність анемометру та мікрометру цифрового та надати відповідний документ (- и) на зазначену вимогу замовника}. 1.2. учасником наданий лист-відгук № 15/1 до аналогічного договору № 2 від 05.08.2024, який не містить дату реєстрації документа вихідної пошти контрагента; 2.2. вимога п. 3 першої таблиці Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо здійснення технічного нагляду за виконанням поточного/капітального ремонту приміщень/будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт/надання послуг за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.»; 2.3. Надати лист-відгук до наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, що зареєстрований контрагентом та дійсно підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Уповноважена особа замовника Анастасія МАНТУЛА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.