Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 399 475,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 994,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Миколаївській області |
| ЄДРПОУ: | 44104027 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чернієнко Галина Олександрівна |
| Телефон: | +380512501857 |
| E-mail: | vmtz1429@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 6 |
2 |
Шановний Учаснику! Замовником під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до вимог п. 7 «Інших документів, що вимагаються Замовником» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель, зокрема, письмову згоду з усіма умовами проєкту договору, зазначеному у редакції додатку 3 до тендерної документації (лист у довільній формі). На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції Учасника було надано лист-згоду від 30.05.2025 №Гр-0034721/10, відповідно до якої Учасник погоджується з істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. Для усунення виявленої невідповідності Вам необхідно подати протягом 24 годин: - письмову згоду з усіма умовами проєкту договору, зазначеному у редакції додатку 3 до тендерної документації (лист у довільній формі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.