Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
керуючись, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Покупців, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (із змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 490 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль" |
| ЄДРПОУ: | 05445534 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Міщук Ірина Василівна |
| Телефон: | +380982365058 |
| E-mail: | tender-im@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03131, Україна, Київська область,місто Київ, вул. Лютнева,58 |
4 |
Вимога дозавантажити наступні документи, так як вони відсутні у складі тендерної пропозиції: 1) 2.1.3. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (-ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів відповідно до установчих (статутних) документів. 2) 20. Гарантійний лист, яким буде підтверджена достовірна інформація про те, що між учасником, який є виробником або офіційним дилером виробника, та/або виробником та замовником не було раніше розірваних/припинених договорів (або таких, що на момент подачі пропозицій знаходяться/знаходились в стадії розірвання) через порушення учасником своїх зобов'язань за договором, зокрема строків поставки товару. Якщо такі випадки були, але учасник цей факт приховав, надавши недостовірну інформацію, пропозиція учасника буде відхилена.
Вимога дозавантажити наступні документи, так як вони відсутні у складі тендерної пропозиції: 1.) - сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); 2.) - відповідно до ч. 2 ст. 44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст. 98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа, що має форму власності «товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю», то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 3.)13. Надати інформаційну довідку з посиланням на офіційнійні джерела щодо кінцевого бенефіціарного власника. 4.) 20. Гарантійний лист, яким буде підтверджена достовірна інформація про те, що між учасником, який є виробником або офіційним дилером виробника, та/або виробником та замовником не було раніше розірваних/припинених договорів (або таких, що на момент подачі пропозицій знаходяться/знаходились в стадії розірвання) через порушення учасником своїх зобов'язань за договором, зокрема строків поставки товару. Якщо такі випадки були, але учасник цей факт приховав, надавши недостовірну інформацію, пропозиція учасника буде відхилена.
Вимога дозавантажити наступні документи, так як вони відсутні у складі тендерної пропозиції: Згідно п.19 Додатку 2 та п.11 Додатку 3 Тендерної документації - Дилерський договір, якщо учасник не є виробником товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.