Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Код ДК що найбільше відповідає номенклатурній назві предмета закупівлі 31440000-2
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 111 510 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 557,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2161 |
| ЄДРПОУ: | 14321378 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ющенко Юлія Станіславівна |
| Телефон: | 0506533920 |
| E-mail: | yyushchenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «МАКСІ - М +» 41291056 код ЄДРПОУ 41291056 у складі пропозиції надано: довідку за формою 1 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копію аналогічного договору з усіма додатками до нього згідно інформації, наведеної у довідці за формою 1, копію документу(ів), що підтверджують аналогічного договору виконання стосовно предмета договору, який не відповідає предмету договору закупівлі. не надано: копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видана не раніше дати внесення останніх змін, довідку щодо відсутності статутних обмежень або лист-роз’яснення про надання повноважень, якщо статутні обмеження є. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі; 4. Інші документи, які має надати учасник згідно вимог тендерної документації 4.3. Копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видана не раніше дати внесення останніх змін. 4.5. Довідка щодо відсутності статутних обмежень або лист-роз’яснення про надання повноважень, якщо статутні обмеження є. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку за формою 1 Довідку за формою 1 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Копію аналогічного договору з усіма додатками до нього згідно інформації, наведеної у довідці за формою 1 - Копію документу(ів), що підтверджують аналогічного договору виконання в повному обсязі - Копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видана не раніше дати внесення останніх змін. - Довідку щодо відсутності статутних обмежень або лист-роз’яснення про надання повноважень, якщо статутні обмеження є. Надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.