Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику першої партії товару: Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) - у кількості 35 кг – з дати укладення договору до 08 серпня 2024 року включно. Наступні поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 14 цього договору. Строк (термін) поставки (передачі) всього обсягу товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2024 року включно. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні (з 08-00 до 12-00 год.). Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 74 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05425307 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Євсюкова |
Телефон: | +380577255489 |
E-mail: | pansionat7@ukr.net |
Місцезнаходження: | 61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.