Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 58 145 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 581,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40887956 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Григоренко Олена Станіславівна |
| Телефон: | +380382656446 |
| E-mail: | cpmsd_2z@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м Хмельницький, вул Подільська 54 |
0 |
Відповідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір № 6103-23Т від 16.03.2023р., аналогічний договір №23111-23 від 22.11.2023р. та лист відгук на підтвердження виконання договору №23111-23 від 22.11.2023р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями аналогічний договір № 6103-23Т від 16.03.2023р. та документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі договору № 6103-23Т від 16.03.2023р., або довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір №23111-23 від 22.11.2023р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.