Закупівлю оголошено - 30-10-2024, 17:40. Дата останніх змін - 30-10-2024, 17:40

Туалетний папір (Кохавинська папірня папір туал. на гільзі 4рул по 18м Знайди мішку 3-х шар. 155 відривів)

Туалетний папір (Кохавинська папірня папір туал. на гільзі 4рул по 18м Знайди мішку 3-х шар. 155 відривів)... Державна закупівля - UA-2024-10-30-013138-a Туалетний папір (Кохавинська папірня папір туал. на гільзі 4рул по 18м Знайди мішку 3-х шар. 155 відривів) від замовника Державна установа "Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" від 10/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-30-013138-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-30-014561-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-10-2024, 17:40
по 07-11-2024, 17:35

Місце поставки Товару 65074, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, буд. 5-А. Датою поставки Товару вважається день надходження Товару до Покупця (адреса: 65074, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, буд. 5-А,) та підписання сторонами видаткової накладної на Товар. Витрати по перевезенню Товару зі складу Постачальника до місця поставки Товару, а також інші витрати, передбачені чинним законодавством України, які необхідні для виконання цього Договору, включені в ціну за одиницю Товару, визначену в Специфікації до Договору (Додатку № 1 до Договору), і покладаються на Постачальника. Приймання Товару здійснюється за кількістю та якістю у такий спосіб: 1) за кількістю - на підставі видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі товару (у разі залучення до поставки Товару третьої особи - вантажоперевізника), які підписуються уповноваженими представниками Покупця та Постачальника; 2) за якістю - на підставі візуального огляду кожної одиниці Товару та відповідності його стандартам, а також на основі сертифіката (паспорту) якості виробника, сертифіката відповідності, технічного паспорту або декларації про відповідність. Постачальник зобов’язується надати ці документи уповноваженому представнику Покупця для кожної партії Товару. У разі виявлення невідповідності якості або кількості Товару, Сторони складають акти про виявлені недоліки (недостачі). На основі таких актів Покупець має право пред’явити рекламацію. Постачальник зобов’язаний розглянути претензію (рекламацію) Покупця протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її отримання та або задовольнити вимоги Покупця, або надати письмову мотивовану відмову. У разі невідповідності Товару умовам цього Договору та/або Специфікації (Додаток № 1), Покупець має право відмовитися від прийняття й оплати такого Товару, а якщо Товар уже було оплачено - вимагати повернення сплаченої суми. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця в момент передачі Товару Покупцю та підписання Сторонами видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі товару (у разі залучення до поставки Товару третьої особи - вантажоперевізника). Ризик випадкового знищення або пошкодження Товару до його прийняття Покупцем несе Постачальник.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7500
7 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
ЄДРПОУ:38477737 Досьє YouControl
Сайт:http://oolc.od.ua/
Контактна особа:Ольга Граматик
Телефон:+380487641685
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65074, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул.Івана та Юрія Лип, 5а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Туалетний папір

500
штука
65074 , Україна , Одеська область , м. Одеса , вул. Івана та Юрія Лип 5а ,
по 30-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип рулонуПобутовийАктивна30-10-2024, 17:36
Матеріал основиЦелюлозаАктивна30-10-2024, 17:36
ТипРулонАктивна30-10-2024, 17:36
Відповідність ДСТУ 8862:2019ТакАктивна30-10-2024, 17:36
Кіькість аркушів (відривів)від 170 до 170Активна30-10-2024, 17:36
Розмір гільзивід 4.5 до 4.5Активна30-10-2024, 17:36
Довжина рулонувід 19.55 до 19.55Активна30-10-2024, 17:36
Можливість відриву (перфорація)ТакАктивна30-10-2024, 17:36
Наявність втулки (гільзи)ТакАктивна30-10-2024, 17:36
Кількість шаріввід 3 до 3Активна30-10-2024, 17:36
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-10-2024, 17:40:23
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-10-2024, 17:36:48
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ