Строк поставки товарів: 1 ваз на тиждень, окрім вихідних, протягом 2025 року. На момент поставки товару залишковий термін його придатності повинен бути не меншим, ніж 70% загального терміну придатності. Пакування - короби, ящики по 14 кг (блочна заморозка). Упаковка повинна забезпечити захист від механічних пошкоджень і зберегти зовнішній вигляд продукції, захищати від негативного впливу зовнішнього середовища і унеможливлювати зародження та розмноження бактерій.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 920 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01993305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Пинчук |
| Телефон: | +380979261600, +380932695765 |
| E-mail: | galyacmkl92@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.