Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
Термін (строк) виконання робіт: до 27.02.2026 р.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 780 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Ілля Михайлик |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | illia.mykhailyk@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
ПРОТОКОЛ №298 від 22.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (Код ЄДРПОУ 42676235) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-257_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проектно-кошторисної документації на об'єкт будівництва: «ЯВПГ. Реконструкція автоматичної системи пожежогасіння ГС очисні споруди»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-03-003549-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-257_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка проектно-кошторисної документації на об'єкт будівництва: «ЯВПГ. Реконструкція автоматичної системи пожежогасіння ГС очисні споруди») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (Код ЄДРПОУ 42676235) з ціною пропозиції 63 990,00 грн. з ПДВ. Пункт 41 Особливостей, згідно якого передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (Код ЄДРПОУ 42676235) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (код ЄДРПОУ 42676235) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих. №11/07 від 17.07.2025р. «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (документ на стор. 5 у складі файлу «Довідки.pdf» та файл «Наявність договору.pdf»), в якій відсутня інформація про НОМЕР ДОГОВОРУ та НАЯВНІСТЬ ПРЕТЕНЗІЙНОЇ РОБОТИ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1 пункту 1 частини 1.«Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: Оновлену Довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору або склад/наповнення роботами чи послугами, НОМЕР, дата ДОГОВОРУ та строк дії договору, статус виконання, НАЯВНІСТЬ ПРЕТЕНЗІЙНОЇ РОБОТИ. (*Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається: договір(-ри) щодо виконання робіт в частині розробки проектно-кошторисної документації на виконання робіт по ремонту та/або реконструкції та/або модернізації та/або технічного переоснащення та/або влаштуванню системи протипожежного захисту та/або пожежної сигналізації (з урахуванням положень п.п. 1.1. ДБН В.2.5.-56:2014 в частині уточнення назви систем протипожежного захисту). Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб вих. №05/07 від 17.07.2025р. (документ на стор. 10 у складі файлу «Довідки.pdf»), де в переліку документів не зазначено інформацію про СТАТУТ підприємства. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1 пункту 1 частини 2. «Інші вимоги до Учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додаток №1.1 до тендерної документації Форма Листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: Оновлений Лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, СТАТУТ або інший установчий документ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.