Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 671 831,42 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 718,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ua.energy/ |
| Контактна особа: | Уманець Ольга Андріївна |
| Телефон: | 380442491838 |
| E-mail: | Umanets.OA@ua.energy |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ХЛИСТУН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (ЄДРПОУ 3029806598), виникла необхідність більш детального розгляду тендерної пропозиції щодо відповідності учасника кваліфікаційним та технічним вимогам, визначених замовником в тендерній документації, що в свою чергу вимагає продовження строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, відповідно до вимог п. 37 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, я, Харченко А.А., уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в апараті управління НЕК «Укренерго». Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ХЛИСТУН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (ЄДРПОУ 3029806598) по закупівлі «Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішніх доріг та майданчиків прибудинкової території інженерно лабораторного будинку НЕК "Укренерго" за адресою: м.Київ, вул. Симона Петлюри, 27, інв. №1641_12 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» - до 20 робочих днів, відповідно до вимог п. 37 Особливостей. 2. Доручити провідному фахівцю відділу закупівель будівельних та ремонтних робіт оприлюднити відповідне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу через електронну систему закупівель відповідно до вимог п.37 Особливостей.
За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "ХЛИСТУН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ " (ЄДРПОУ 3029806598), встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Виявлені невідповідності: 1. На виконання вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен надати Тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до ТД. Учасник в складі своєї пропозиції надав Тендерну пропозицію, яка не відповідає формі, наведеній в Додатку 1 до ТД. 2. На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати Довідку (складена за формою №1 цього додатку) про наявність (відповідно до таблиці до Форми №1) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів». У формі 1 додатку 2 до ТД визначено необхідність наявності в Учасника: ≥ 1 Головний інженер / Майстер/ керівник робіт/ виконроб (Загальний досвід роботи персоналу: досвід роботи у галузі енергетики та/або промисловості та/або в галузі будівництва на керівних посадах ≥ 2 років, підтвердження досвіду роботи персоналу (Трудова книжка (копії всіх сторінок, що містять записи) та/або наказ (витяг з наказу) по підприємству; Фаховий персонал: Дорожній працівник – у кількості не менше шести працівників та Плиточник – у кількості не менше одного працівника (Підтвердження досвіду роботи фахового персоналу (Копія дійсного посвідчення з охорони праці). На підтвердження даних вимог Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку вих № 169 від 13.07.2025 року, в якій вказав наявність одного виконроба та чотирьох дорожніх працівників, що в свою чергу суперечить вимозі Форми №1. Крім того, не надано підтвердження досвіду роботи виконроба Внукова Олексія Володимировича. Отже, Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД. 3. На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера або керівника з технічних питань) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за Формою №2. Учасник в складі своєї пропозиції не надав Лист-згоди виконроба Внукова Олексія Володимировича. 4. На виконання вимог пункту 2 «Досвід виконання аналогічного договору» Розділу 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати Довідку (складена за Формою №4 цього додатку) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі (Досвід виконання договору (ів) аналогічного предмету закупівлі ремонт асфальтового покриття внутрішніх доріг та майданчиків прибудинкової території (постачання обладнання/ТМЦ (при необхідності), виконані у період 2023-2025 років: не менше двох договорів у якості генпідрядника або субпідрядника в обсягах аналогічних генпідрядника), у тому числі з обов’язковою наявністю підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), документами, які вимагаються відповідно до пп. 2.2., 2.3., 2.4. Розділу І цього Додатку. На підтвердження даних вимог Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку вих № 177 від 13.07.2025 року, в якій вказав наявність двох договорів: № 332/АБ-20 від 01.09.2020 р. та № 01/10-20 СП від 10.10.2024 р. Однак, до договору № 332/АБ-20 від 01.09.2020 р., на який є посилання у довідці, відсутній Позитивний лист-відгук, а також відсутній Договір № 01/10-20 СП від 10.10.2024 р. з документами, підтверджуючими досвід (позитивний Лист-відгук та акти завершених робіт). Отже, Учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД. 5. На виконання вимог підпункту 3.2 пункту 3 «Інші документи, необхідні для виконання вимог замовника» Розділу 2 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, дійсну на дату надання документів замовнику. Учасник в складі своєї пропозиції не надав Довідку про відсутність заборгованості. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 43 Особливостей «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», зокрема:. - Тендерну пропозицію, складену за Формою, наведеною в Додатку 1 Тендерної документації; - Довідку, складену за Формою №1 Додатку 1 Тендерної документації, про наявність (відповідно до таблиці до Форми №1) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів; - Лист-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера або керівника з технічних питань) Внукова Олексія Володимировича на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за Формою №2 Розділу І Додатку 2; - Довідка (складена за Формою №4 цього додатку) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі ремонт асфальтового покриття внутрішніх доріг та майданчиків прибудинкової території (постачання обладнання/ТМЦ (при необхідності), виконані у період 2023-2025 років не менше двох договорів у якості генпідрядника або субпідрядника в обсягах аналогічних генпідрядника, у тому числі з обов’язковою наявністю підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), документами, які вимагаються відповідно до пп. 2.2., 2.3., 2.4. Розділу І Додатку 2; - Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, дійсну на дату надання документів замовнику. Враховуючи вищевикладене, я, Харченко А.А., уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель послуг в апараті управління НЕК «Укренерго». Вирішив: Доручити провідному фахівцю відділу закупівель будівельних та ремонтних робіт розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ФОП "ХЛИСТУН АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ " (ЄДРПОУ 3029806598) подання яких вимагалось ТД, через електронну систему закупівель відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.