Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44124263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анатолій Набоков |
| Телефон: | 380633409477 |
| E-mail: | avosmd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
1 |
Так, під час розгляду пропозиції ТОВ "УКР ДЖЕТ", що Учасником не надано документи, та не надано в повному обсязі, які вимагалися Замовником А саме, відповідно не виконано П.7 Тендерної документації, Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, відповідно до п.15 Інша інформація Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції: якщо учасником є юридична особа: 1. якщо пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню сканкопію/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 2. якщо пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням копії наказу про призначення; або інший документ, що підтверджує працевлаштування у учасника торгів та документів, що підтверджують право посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження. Також, надається повна сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню сканкопію/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа): – повна сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двостороння сканкопія/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, , або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Крім того, учасники мають надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме пропозицію та договір, на оброблення її персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) від 01.06.2010 № 2297-VI, у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 2. Для Учасників – юридичних осіб: копія Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно-правової форми). Для Учасників фізичних осіб-підприємців: копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Довідка у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про те, чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або не є платником єдиного податку, то у складі пропозиції учасником має бути надано відповідний листпояснення. 4. Заповненої тендерної пропозиції, оформленої згідно з Додатком 7 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника. 5. Листа-згода учасника з проектом договору про закупівлю. Який викладено в Додатку 5 цієї тендерної документації. 6. Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в Додатку 4 до цієї документації. 7.У разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 8. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності, необхідної для надання послуг, якщо отримання ліцензій, передбачено законодавством, про що зазначається учасником. 9. Довідка (інформація) в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасником не надано документів Документів, що вимагалися цим пунктом відповідно до цих вимог. Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. З метою оперативного надання послуг обов’язкова наявність у учасника не менше 3 працівників, Необхідна наявність особи відповідальної за охорону праці, на підтвердження чого учасник повинен надати на цю особу відповідне посвідчення про проходження навчання з охорони праці. Разом з тим, необхідна наявність особи оформленої за основним місцем роботи відповідальної особи, яка пройшла навчання за курсом «Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»(НПАОП 0.00-4.12-05), а також особи, яка пройшла навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, з правом виконання верхолазних робіт за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»» (НПАОП 0.00-1.15-07) на підтвердження чого учасник повинен надати на цю(цих) осіб відповідне посвідчення про проходження навчання з охорони праці. На підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції надаються копії трудових книжок /витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії(оригінали) наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі тендерної пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Вказана вимога не виконана. Пропонується надати необхідні документи. Відповідно до п. 5. інша інформація Додатку 2 до тендерної документації, а саме 5.4 Дозвіл або декларацію відповідності матеріально технічної бази, на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Тому, враховуючи дане зауваження, Учасник має протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель усунути невідповідності і опублікувати їх в електронній системі закупівель не пізніше вказаного строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.