Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 390 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 950 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 31525841 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Мандзюк |
| Телефон: | +380673605948 |
| E-mail: | dubnovoda@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35600, Україна, Рівненська область,місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А |
4 |
1.1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку (згідно Таблиці 1) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (а саме за кодом ДК 021:2015), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання). Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є: - видаткова накладна за таким договором; - платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічних договорів що вказані в Довідці учасника. У платіжному документі, наданому Учасником, сума оплати не відповідає сумі видаткових накладних і сумі аналогічного договору. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати відповідні документи, що мають підтвердити факт оплати поставленого товару в повному обсязі згідно аналогічного договору та накладних. 1.2. Відповідно до п.1.1.9. розділу ІІІ тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються, зокрема, наданням «довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.» У складі тендерної пропозиції даний документ відсутній. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, а в разі наявності обмежень у Статуті – надати відповідне рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
1.1. Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах. Згідно з п. 1.1.5. розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ). Учасник надав свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення невідповідності в документах Учаснику необхідно надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість. 1.2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку (згідно Таблиці 1) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (а саме за кодом ДК 021:2015), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання). Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є: - видаткова накладна за таким договором; - платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічних договорів що вказані в Довідці учасника. У платіжному документі, наданому Учасником, сума оплати не відповідає видатковій накладній і сумі аналогічного договору. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати пояснення та відповідні документи, що мають підтвердити факт оплати поставленого товару в повному обсязі згідно аналогічного договору та накладної.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку (згідно Таблиці 1) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (а саме за кодом ДК 021:2015), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання). Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є: - видаткова накладна за таким договором; - платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічних договорів що вказані в Довідці учасника. Учасник не надав підтверджуючі документи щодо виконання аналогічного договору, а саме платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічного договору, що вказаний у Довідці учасника Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічного договору, що вказаний у Відомостях про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (файл «Досвід.pdf»).
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку (згідно Таблиці 1) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (а саме за кодом ДК 021:2015), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання). Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є: - видаткова накладна за таким договором; - платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічних договорів що вказані в Довідці учасника. Учасник у відомостях про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (файл «2довідка аналогічний договір.pdf») вказав вартість виконаного аналогічного договору 3958149,60 грн. Згідно з наданими учасником накладними та платіжними документами (файли «2видаткові.pdf, 2платіжні док.pdf»), звітом про виконання вказаного договору (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-20-008877-a) аналогічний договір виконано на суму 3879554,88 грн. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно внести зміни у відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі.
1.1. Відповідно до п.7 додатку 4 тендерної документації Учасник на підтвердження заміни неякісного предмета закупівлі упродовж 3 календарних днів має надати гарантійний лист. Учасник вказав, що «При виявленні Замовником невідповідності поставленого Учасником предмета закупівлі вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, що пред'являються до предмета закупівлі, а також інформації про предмет закупівлі, наданій виробником (виконавцем, постачальником, продавцем), та робить неможливим чи недопустимим використання предмету закупівлі відповідно до його цільового призначення, і виник з вини виробника (виконавця, постачальника, продавця) – Учасник гарантує заміну неякісного предмета закупівлі упродовж 3 календарних днів» у загальній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Додаток 4.pdf»). Водночас згідно з вимогами тендерної документації Учасник має надати окремо гарантійний лист щодо заміни неякісного предмета закупівлі упродовж 3 календарних днів. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати окремий гарантійний лист про те, що при виявленні Замовником невідповідності поставленого Учасником предмета закупівлі вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, що пред'являються до предмета закупівлі, а також інформації про предмет закупівлі, наданій виробником (виконавцем, постачальником, продавцем), та робить неможливим чи недопустимим використання предмету закупівлі відповідно до його цільового призначення, і виник з вини виробника (виконавця, постачальника, продавця) – Учасник гарантує заміну неякісного предмета закупівлі упродовж 3 календарних днів. 1.2. Відповідно до п.1.1.9. розділу ІІІ тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються, зокрема, «протоколом (копією протоколу) установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або рішенням (копією рішення) засновника». У складі тендерної пропозиції даний документ відсутній. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати протокол (копію протоколу) установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або рішення (копію рішення) засновника. 1.3. Відповідно до п.1.1.9. розділу ІІІ тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються, зокрема, наданням «довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.» У складі тендерної пропозиції даний документ відсутній. Для усунення невідповідності в документах учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Згідно з п. 1.2.6. розділу ІІІ тендерної документації «Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми відповідних нормативно-правових актів.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.