Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію виходячи з виробничої потреби. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу моніторингу ринку шляхом отримання пропозицій від постачальників. Замовник здійснює закупівлю зазначених послуг, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 265 532,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Чорноморськ), код ЄДРПОУ ВП 38728418 2. Процедура проводиться враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу Чорноморської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Чорноморськ), що затверджене наказом від 24.09.2021 № 413/15, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління відходами, що не є небезпечними), шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями; 3. Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001; 4. Конкретна назва предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління відходами, що не є небезпечними), 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-04-15-010617-a; 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління відходами, що не є небезпечними), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-04-15-010617-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МЕТАЛ» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі пропозиції не в повному обсязі надано документи (Не відповідність пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації), що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі пропозиції надано наступні документи: - Договір №УМ/24 від 30.12.2024 укладений між ТОВ «МЕТАЛ» та ДП «Український державний центр радіочастот» на надання послуг пов’язаних з утилізацією списаного майна (підтверджено код відходів за предметом закупівлі 20 01 39) та акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №87 від 30.12.2024 на виконання договору та рекомендаційний лист від Західної філії ДП «Український державний центр радіочастот»; - Договір №12 від 07.02.2023 укладений між ТОВ «МЕТАЛ» та Дніпропетровською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності продуктів та захисту споживачів на надання послуг пов’язаних з прийомом, транспортуванням, обробленням та утилізацією відходів зношені шини (підтверджено код відходів за предметом закупівлі 16 01 03) та акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №4 від 10.02.2023 на виконання договору та лист-відгук від Дніпропетровської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; - Договір №551422 від 21.07.2022 укладений між ТОВ «МЕТАЛ» та ДП «НВО «Павлоградський хімічний завод» на надання послуг з прийому, транспортуванню, обробленню та утилізації Відходів, які утворилися в результаті виробничо-господарської діяльності (підтверджено код відходів за предметом закупівлі 20 01 10), акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №62 від 27.11.2023 на виконання договору. Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ «МЕТАЛ» не надано наступні документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: - позитивний лист-відгук від Замовника по договору №551422 від 21.07.2022; - аналогічний(і) договір(и) на послуги з управління відходами, що не є небезпечними, в переліку якого є відходи за предметом закупівлі, а саме за кодом відходів 15 02 03. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): - документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.