Кількість, назва (асортимент), опис товару зазначено у специфікації, яка є невід’ємним додатком до Договору. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90 % від загального терміну придатності. Строк поставки товару: до 25 грудня 2024 року. Поставка товару – партіями, згідно попередньої заявки Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки, транспортом та за рахунок Постачальника. Вантажно-розвантажувальні роботи та доставка товару в лікарню повинні здійснюватися постачальником за власні кошти.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 91 080 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01983814 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Жидкіх |
Телефон: | +0552328921 |
E-mail: | economzakupivly@ukr.net |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 22/1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.