Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 462 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 310,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3017 |
ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Альошина |
Телефон: | +380634635412 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1. Відповідно п. 2 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, Виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України) та перевізника (у разі залучення)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал не в кольоровому вигляді рішення про державну реєстрацію потужності на Фізичну особу - підприємця Собакара Олександра Володимировича, також відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей орендованих, що будуть використовуватися у реалізації харчових продуктів. 2. Відповідно п. 7 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «У разі поставки харчового продукту (товару), ввезеного на митну територію України та виробником якого є нерезидент України, забезпечити отримання від оператора ринку сканований оригінал в кольоровому вигляді або засвідчену, згідно з вимогами ДСТУ 4163:2020, копію загального ветеринарного документу на ввезення». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного документу. 3. Відповідно п. 7 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Інформація про походження товару, у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченого декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного документу. Також, у зв’язку з вищевикладеним, просимо уточнити інформацію стосовно країни походження товару на лимон та апельсин, вказану Вами у п.п. 1.2.3. та 1.2.6. Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Відповідно п. 15 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.06.2024 в якій вказано: «Дійсна протягом десяти календарних днів включно до 05.07.2024 року», Учасник завантажив вищезазначену довідку у складі своєї пропозиції через електронну систему закупівель 08 липня 2024 року. На момент подання пропозиції Учасника, Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи втратила чинність. Вимогою Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» вказано: «Усі документи, які передбачені вимогами оголошення та подані Учасником у складі своєї пропозиції повинні бути дійсними». З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.